• شنبه 8 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 18 شوال 1445
  • 2024 Apr 27
سه شنبه 23 مهر 1398
کد مطلب : 85370
+
-

اجرای ۴۰ طرح عمرانی و فرهنگی در خمین

مسئول بسیج ناحیه خمین گفت: ۴۰ طرح عمرانی و فرهنگی امسال از سوی گروه‌های جهادی در این شهرستان اجرا شده است.

سرهنگ «علیرضا لطفی‌پور» در گفت‌وگو با ایرنا افزود: گروه‌های جهادی تابستان امسال در ساخت ۱۰ خانه آسیب‌دیده از سیل در روستای مزرعه قاسم شرکت کردند و 4 خانه مسکونی در شهابیه، قاسم‌آباد و رازان را دیوارکشی کردند و تعمیرات پشت‌بام خانه مسکونی در روستاهای واپیله، میشیجان و زورقان و کار ساخت ۲ سرویس بهداشتی در روستای تهیق و شهابیه را انجام دادند.
وی اظهار داشت: ۲ واحد مسکونی ۷۰ متری برای محرومان در روستاهای چنار و کمانکش خمین با همکاری خیران، کمیته امداد و بهزیستی و یک باب خانه عالم در روستای شهابیه نیز از سوی گروه‌های جهادی این شهرستان ساخته شد.

مسئول بسیج سازندگی ناحیه خمین ادامه داد: 3 طرح آب‌رسانی امسال در این شهرستان اجرا شده که در این راستا جهادگران ۳۵۰ متر لوله‌گذاری در روستای شهابیه، ۲۰۰ متر کانال‌کشی در ازنوجان و ۸۵۰ متر کانال‌کشی در روستای رازان را انجام  دادند.

سرهنگ لطفی‌پور افزود: ۲۲ باب مسجد با اعتبار 3 میلیارد ریال تابستان امسال در خمین بازسازی شده و مسجدی در روستای شهابیه نیز با اعتبار ۲۰۰ میلیون ریال نماکاری شده است.
وی ادامه داد: ۷۷ سری جهیزیه نیز با کمک خیران تهیه و به خانوارهای زیرپوشش کمیته امداد و بهزیستی اهدا شد که ارزش هر سری جهیزیه ۱۰۰ میلیون ریال است.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید