• چهار شنبه 19 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 29 شوال 1445
  • 2024 May 08
سه شنبه 23 مهر 1398
کد مطلب : 85355
+
-

افتتاح 8 سالن ورزشی در ۸ منطقه قم

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم از ساخت ۸ سالن ورزشی در هر ۸ منطقه با هزینه بیش از ۱۵۰ میلیارد تومان در تملک و ساخت خبر داد.
به گزارش فارس «محسن رنجبر» اظهار کرد: شهرداری از سال ۹۴ چشم‌اندازی برای شهر قم متصور شد با عنوان چشم‌انداز ۱۴۱۴ که حدود 9 گزاره در آن تعریف ‌شده که در سال ۱۴۱۴ باید دارای آن  خصوصیات باشد.

وی افزود: یکی از موارد سند چشم‌انداز آن است که تعادل در ارائه خدمات و سرویس‌ها در کل شهر در انواع خدماتی باشد که می‌تواند کیفیت زندگی را بالا ببرد.
رنجبر با بیان این‌که بر اساس این سند، برنامه ۵ ساله اول شهرداری قم را آماده کردیم، اظهار کرد: شهرداری ۱۱ هدف تا سال ۱۴۰۰ دارد که بر مبنای استراتژی مشخص، اهداف و طرح‌های مختلفی آنها را دنبال می‌کند.

وی اضافه کرد: یکی از این طرح‌ها، گسترش زیرساخت‌های فرهنگی ورزشی در محله‌های قم بود. برای همه محله‌ها برنامه داریم و در مرحله اول برای هر منطقه یک سالن ورزشی در نظر گرفته ‌شده است.
معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم با اشاره به این‌که طراحی این سالن‌ها از سال ۹۵ شروع شد، عنوان کرد: در سال ۹۶ به سمت عقد قرارداد و شروع عملیات اجرایی رفتیم و به دلیل تغییراتی که در قیمت‌ها داشتیم، در ساخت سالن‌ها توقف ایجاد شد ولی مجدد فعالیت از سر گرفته شد.

رنجبر بیان کرد: از ابتدای امسال این سالن‌ها در حال افتتاح و بهره‌برداری هستند و 2 سالن تاکنون به نام شهدای سرافراز شهر مقدس قم بهره‌برداری شده‌اند. به همین ترتیب این سالن‌ها افزایش پیدا می‌کند تا مردم سرانه ورزشی شهر را گسترش‌یافته ببینند.
وی با اشاره به این‌که هزینه ساخت این سالن‌ها متفاوت است، گفت: 2 سالن فعلی بیش از ۲۶ میلیارد در تملک و ساخت هزینه داشتند.

این خبر را به اشتراک بگذارید