• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
چهار شنبه 17 مهر 1398
کد مطلب : 83926
+
-

مدارس کرمان تا 2 هفته آینده گازسوز می‌شوند

نوسازی
مدارس کرمان تا 2 هفته آینده گازسوز می‌شوند

مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان بر نظارت دقیق بر پروژه‌های فعال مدرسه‌سازی سراسر استان تاکید کرد و از جمع‌آوری بخاری‌های نفتی در مدارسی که دارای علمک گاز هستند، تا پایان مهرماه خبر داد. 

به گزارش ایسنا «سیدمحمد واعظی‌نژاد» برچیده شدن پروژه‌های خشت و گلی را حاصل تلاش، پشتکار و پیگیری ناظران پروژه‌ها عنوان کرد و افزود: در راستای اجرای طرح جمع‌آوری پروژه‌های نفتی تا پایان مهرماه سال جاری همانند طرح برچیده شدن مدارس خشت و گلی باید همت کرد. 

وی همچنین بر جذب اعتبارات طرح‌ها و برنامه‌ها تاکید کرد و افزود: ناظران باید پیشرفت پروژه‌های دولتی و خیری را به صورت مستمر گزارش دهند و حتی برای پروژه‌های خیری اهمیت بیشتری قائل شوند تا طبق جدول زمانبندی تعهد خیر نیکوکار محقق شود. 

مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان با اشاره به این‌که لازم است 2 واحد نظارت و دفتر فنی این اداره کل در راستای رفع ابهامات و به‌روز شدن نقشه‌ها و فایل‌های اجرایی هماهنگی بیشتری با هم داشته باشند، گفت: برگزاری جلسات بین این 2 واحد فنی، مهندسی و تخصصی در دستور کار قرار گیرد. 

همچنین معاون اجرایی و نظارت، بر اتمام پروژه‌های فعال طبق مهلت داده شده تاکید کرد و گفت: ناظران نوسازی مدارس خط مقدم اجرای پروژه‌های ساخت‌و‌ساز هستند و در صورتی که پروژه‌ای نیمه‌تمام بماند و اعتبار آن جذب نشود استان ضرر خواهد کرد. 

«محمد حسنی» حذف ۳۰ مدرسه خشت و گلی را حاصل همکاری و حمایت‌های دستگاه‌های مختلف اجرایی و نظارتی استان عنوان کرد و ادامه داد: اگر آبادانی در استان اتفاق بیفتد مطمئناً همه دستگاه‌های اجرایی و نظارتی استان و مردم ذی‌نفع خواهند بود و اگر طرحی روی زمین بماند استان از نعمت پیشرفت و آبادانی بی‌بهره خواهد ماند. 

وی با اشاره به این‌که رعایت نکات فنی و اجرایی توسط پیمانکاران پروژه‌ها مورد اهمیت است، تاکید کرد: نظارت بر کار پیمانکاران از وظایف ناظران نوسازی مدارس است و در صورتی که ناظر گزارشی از پیمانکاری مبنی بر عدم رعایت اصول و قوانین فنی به ما ارائه دهد، پروژه از پیمانکار تحویل گرفته نمی‌شود تا پیمانکار نواقص را مرتفع سازد.

این خبر را به اشتراک بگذارید