• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
سه شنبه 16 مهر 1398
کد مطلب : 83724
+
-

گردشگران گمشده در ویژدرون ملکشاهی پیدا شدند

یک تیم گردشگری ۱۲ نفره که به مدت ۲ روز در دره ویژدرون شهرستان ملکشاهی گم شده بودند، دیروز با تلاش تیم‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر ایلام پیدا شدند و همگی در سلامت کامل بودند. به گزارش ایرنا، مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایلام در این رابطه توضیح داد: با تلاش تیم‌‍‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر و گروه‌های مرتبط با آن، خوشبختانه اوایل صبح دیروز کوهنوردان مفقودشده پیدا شدند و به مرکز استان انتقال یافتند.

«حسین عارفی» اظهار کرد: تیم‌های امدادی هلال احمر و گروه‌های مرتبط با این جمعیت، پس از اعلام مفقود شدن این افراد که با مشکل ارتباطی مواجه بودند، با حضور در منطقه از هر 2 ناحیه دره ویژدرون به جست‌و‌جو پرداختند و خوشبختانه آنها را پیدا کردند. وی ادامه داد: جست‌و‌جو برای پیدا کردن این گردشگران 2 روز طول کشید و طی عملیات جست‌و‌جو حتی از ستاد مدیریت بحران استان خواستیم که به منظور حفظ جان گردشگران دریچه سد ایلام بسته شود.

عارفی با بیان این‌که این گروه گردشگران از استان اصفهان بودند و بدون اطلاع هیات کوهنوردی عازم منطقه شده بودند، تاکید کرد: با توجه به نزدیکی به فصل بارش، گروه‌های کوهنورد و طبیعت‌دوستان حتی‌المقدور از ورود به این دره خودداری کنند.

این خبر را به اشتراک بگذارید