• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
سه شنبه 16 مهر 1398
کد مطلب : 83660
+
-

افزایش ۱۷۰ درصدی کشف اموال مسروقه در پلدختر

فرمانده نیروی انتظامی پلدختر گفت: میزان کشفیات اموال مسروقه در نیمه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته در این شهرستان ۱۷۰ درصد رشد داشته است. به گزارش ایرنا، سرهنگ «همایون بخشی» اظهار کرد: از ابتدای سال جاری با وقوع سیل، نیروی انتظامی پلدختر براساس شرح وظایف ناجا در مواقع سوانح و حوادث، اقدامات مرتبط را در حوزه‌های مختلف انجام داد.

وی افزود: در جریان سیل در پلدختر، این نیرو با وجود وظایف انتظامی خود 1700 مورد ارائه خدمات پزشکی و امدادی را در سطح شهر پلدختر به شهروندان آسیب‌دیده داشته است‌. سرهنگ بخشی بیان کرد: پرسنل نیروی انتظامی پلدختر ۲۸۴ عملیات امدادی در مسیرها و جاده‌های ارتباطی شهرستان و همچنین عملیات‌های مختلفی در حوزه‌ برخورد و پیشگیری انجام دادند.

وی ادامه داد: در جریان وقوع سیل اموالی از مردم به سرقت رفته بود که نیروی انتظامی موفق شد این اموال را به صاحبان آنها برگرداند. فرمانده انتظامی پلدختر گفت: ۱۰۸ مرحله طرح پاک‌سازی نقاط آلوده شهرستان پلدختر توسط نیروی انتظامی در برخورد با خرده‌فروشان مواد مخدر اجرا شده است.

وی اظهار کرد: نیروی انتظامی در سال جاری که مقام معظم رهبری آن را به عنوان سال رونق تولید معرفی فرموده‌اند، مانند سایر نهادها و سازمان‌ها، اقداماتی در حوزه‌های مختلف انجام داده و در این راستا با قاطعیت با قاچاقچیان کالا برخورد کرده است.

 سرهنگ بخشی افزود: نیروی انتظامی در برخورد با قاچاقچیان کالا از ابتدای سال جاری تاکنون موفق به کشف ۳۸ محموله بزرگ کالای قاچاق به ارزش ریالی ۵۵ میلیارد ریال و دستگیری ۳۸ نفر و تحویل آن به مراجع قضایی شده است. فرمانده انتظامی پلدختر گفت: نیروی انتظامی در راستای ارتقای امنیت اجتماعی در حوزه سرزمینی خود در سطح شهرستان پلدختر ۵۴۱ فقره انواع عملیات پاک‌سازی در حوزه‌های مختلف انجام داده است.

این خبر را به اشتراک بگذارید