• شنبه 6 مرداد 1403
  • السَّبْت 20 محرم 1446
  • 2024 Jul 27
سه شنبه 16 مهر 1398
کد مطلب : 83664
+
-

افزایش تصادفات درون‌شهری در دورود

پلیس راهور شهرستان دورود با اشاره به آمار فوتی‌های درون‌شهری گفت: دورود رتبه اول تصادفات فوتی را در لرستان دارد که به‌ هیچ‌ عنوان قابل‌قبول نیست. «اکبر فولادوند» در گفت‌وگو با تسنیم با بیان این‌که در 6 ماه نخست امسال 9 فوت ناشی از تصادف در شهر دورود داشتیم، اظهار کرد: دورود تنها شهر در کشور است که کمربندی از داخل آن رد می‌شود و همین عامل وقوع تصادفات مرگبار است.

وی ادامه داد: این کمربندی بخشی از جاده ترانزیتی است که اصفهان را به‌ جنوب کشور وصل می‌کند. فولادوند گفت: نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی پیگیر اجرای پروژه کمربندی دورود از طریق وزارت راه و کمیسیون عمران است. اما آماده‌سازی کمربندی، با توجه به وجود معارضان کشاورز و نیاز به همکاری آنها در واگذاری زمین‌هایشان، شاید یکی 2 سال طول بکشد.

پلیس راهور دورود به مصوبه جلسه‌ شورای فوق‌العاده ترافیک که در دفتر فرماندار با حضور روسای ادارات، تاکسیرانی، اداره حمل ‌و نقل شهرداری و نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس برگزار شد، اشاره کرد و افزود: احداث 2 تقاطع غیرهمسطح در میدان آزادگان و میدان جانبازان دورود تصویب ‌شده است و طی 45 روز آینده بودجه آن از بودجه شهرستان دورود کسر می‌شود تا مطالعات این کار انجام شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید