• سه شنبه 1 خرداد 1403
  • الثُّلاثَاء 13 ذی القعده 1445
  • 2024 May 21
یکشنبه 14 مهر 1398
کد مطلب : 83168
+
-

ضرورت استقلال آموزش و پرورش فردیس

ضرورت استقلال آموزش و پرورش فردیس

رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه 2 کرج گفت: استقلال آموزش و پرورش فردیس مطالبه‌ای جدی است.
به گزارش مهر، «ولی‌الله احمدی» در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان فردیس که در سالن جلسات آموزش و پرورش ناحیه ۲ کرج برگزار شد، با بیان این‌که مهم‌ترین رویکرد آموزش و پرورش تعلیم و تربیت هرچه بهتر دانش‌آموزان است، اظهار کرد: آموزش و پرورش ناحیه ۲ کرج در راستای حذف کلاس‌های خالی و فاقد معلم در فردیس پیش از آغاز سال تحصیلی جدید تلاش کرده است.
وی در ادامه با بیان این‌که سال تحصیلی جدید با آرامش خوبی آغاز شده است، عنوان کرد: سیاست انقباضی خاصی در انتقال معلمان به فردیس را در سال جدید به کار گرفته‌ایم و خوشبختانه شاهد اتفاقات خوبی در مدارس شهر  هستیم.
رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه ۲ کرج با اشاره به این‌که جمعیت دانش‌آموزان فردیس در نقاط متراکم شهر رو به افزایش است، اضافه کرد: مدارس نوبهار و خیبر به‌شدت متراکم هستند و این موضوع لزوم احداث مدارس جدید در این نقاط را یادآور می‌شود.
وی استقلال آموزش و پرورش شهرستان فردیس را مهم‌ترین مطالبه این شهرستان خواند و افزود: فردیس بیش از ۸۵ هزار دانش‌آموز دارد که باید در این راستا تدابیری اندیشیده شود.
احمدی با اشاره به این‌که جمعیت دانش‌آموزی رو به رشد فردیس نیازمند برنامه‌‌ریزی است، تصریح کرد: نرخ ساعات کار حق‌التدریس همکاران در مدارس هیئات امنایی تعیین می‌شود.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید