• چهار شنبه 19 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 29 شوال 1445
  • 2024 May 08
شنبه 13 مهر 1398
کد مطلب : 82824
+
-

میزبانی شهرکرد از نمایشگاه بزرگ ناشران ایران

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری از برگزاری چهاردهمین دوره نمایشگاه بزرگ ناشران ایران به میزبانی شهرکرد در مهرماه امسال خبر داد.
به گزارش ایرنا، «جعفر مردانی» در نشست هماهنگی برگزاری نمایشگاه کتاب ناشران ایران در شهرکرد افزود: نمایشگاه استانی کتاب، به عنوان یک رویداد بزرگ فرهنگی، باید با مشارکت همه دستگاه‌ها و در شان مردم فرهنگ‌مدار این استان برگزار شود.
وی از همه مدیران استانی و فرمانداران خواست همه تلاش خود را برای برپایی آبرومندانه نمایشگاه کتاب به کار بگیرند و زمینه استفاده مطلوب شهروندان از این فرصت را فراهم کنند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری یادآور شد: بی‌شک یکی از بزرگ‌ترین اقدامات فرهنگی، ترویج کتاب و کتابخوانی و افزایش سطح آگاهی در بین مردم است. امروزه هجوم دشمن از طریق مرزهای فرهنگی انجام می‌شود و بالا بردن میزان سواد و کسب دانایی از طریق مطالعه برای مردم یک امر ضروری است. 
وی برگزاری نمایشگاه کتاب و عرضه آثار فاخر ملی و بین‌المللی و آموختن فرهنگ زیبای مطالعه را یکی از نیازهای جامعه خواند و گفت: زمینه حضور مخاطبان برای دسترسی به کتاب در نمایشگاه فراهم است و سال‌های گذشته نیز استقبال خوبی از نمایشگاه صورت گرفت.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری نیز گفت: چهاردهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان با حضور ناشران مطرح کشوری و استانی از ۲۰ تا ۲۵ مهرماه امسال در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان برگزار خواهد شد که مقدمات برگزاری آن فراهم شده است.
«جواد کارگران دهکردی» در این نشست افزود: چهاردهمین نمایشگاه بزرگ کتاب چهارمحال و بختیاری محصولات خود را با تخفیف ۳۰ درصدی عرضه خواهد کرد و مردم می‌توانند با تهیه بن‌کارت از نمایشگاه بهره‌مند شوند.
به گزارش ایرنا، در طول 2 سال گذشته، رکورد خرید کتاب در زمان برگزاری نمایشگاه کتاب چهارمحال و بختیاری با بیش از یک میلیارد ریال شکسته شد. 

این خبر را به اشتراک بگذارید