• چهار شنبه 19 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 29 شوال 1445
  • 2024 May 08
شنبه 13 مهر 1398
کد مطلب : 82827
+
-

اتصال ۷۲نقطه ترافیکی اصفهان به شبکه فیبرنوری

از میان خبرها
اتصال ۷۲نقطه ترافیکی اصفهان به شبکه فیبرنوری


مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان گفت: ۷۲ نقطه ترافیکی شهر تا پایان سال به شبکه فیبرنوری متصل می‌شود.
«سید حمیدرضا ابطحی» در گفت‌وگو با ایمنا اظهارکرد: با توجه به خرید و نصب باکس و تأمین کابل فیبرنوری و پایان پروژه کانال‌سازی برق، شبکه، فونداسیون و هندهول در ۷۲ نقطه ترافیکی شهر، امیدواریم تا پایان سال تعداد نقاط ترافیکی و تقاطع‌های متصل به شبکه فیبرنوری سازمان فاوای شهرداری اصفهان از مرز ۲۲۰ تقاطع عبور کند. وی با اشاره به نظارت سالانه بر اجرای شبکه اختصاصی فیبرنوری و تقاطع‌های شهر افزود: حوزه معاونت شبکه و زیرساخت در یک‌سال گذشته طراحی و نظارت کانال‌سازی فیبرنوری خیابان چهارباغ عباسی را نیز به انجام رسانده است.
مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان از طراحی شبکه فیبرنوری داخلی ساختمان‌های باغ پرندگان و میدان میوه و تره‌بار شهرداری در یک‌سال گذشته خبرداد و تصریح کرد: پشتیبانی بی‌وقفه از تجهیزات و تاسیسات مرکز داده شهرداری و نیز شبکه فیبرنوری اختصاصی به طول ۳۴۰کیلومتر(کابل) از دیگر فعالیت‌های سازمان فاوا در این مدت بوده است. وی با اشاره به پشتیبانی شبکه داخلی شهرداری شامل ۱۰۰ساختمان و ۱۰۳لینک بی‌سیم، گفت: پشتیبانی از شبکه ارتباطی تقاطع‌های فعلی سطح شهر به تعداد ۱۵۰ نقطه و اینترنت شهرداری مجموعاً با پهنای باند ۱۰۶ مگابیت بر ثانیه نیز بر عهده این سازمان است. ابطحی با اشاره به خرید فایروال لبه اینترنت و تامین و به‌روزرسانی سیستم مقابله با تهدیدها در لایه کاربران (آنتی‌ویروس) شبکه شهرداری اضافه کرد: سازمان فاوا پشتیبانی از همه دستگاه‌ها و تجهیزات سخت‌افزاری، دوربین‌های نظارت تصویری، تجهیزات ناوبری اتوبوسرانی و خدمات شهری ۱۰هزار دستگاه را برعهده دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید