• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
شنبه 13 مهر 1398
کد مطلب : 82676
+
-

رشد سرمایه گذاری داخلی و خارجی در زنجان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان بیان کرد: سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی در این استان رو به رشد است. 

به گزارش مهر، ناصر فغفوری در ستاد اقتصاد مقاومتی در محل استانداری زنجان به سرمایه‌گذاری خارجی در این استان اشاره کرد و گفت: استان زنجان در بخش جذب سرمایه‌گذاری خارجی جزو ۵ استان برتر کشور است. 

وی با بیان این‌که سرمایه‌گذاری استان زنجان ۷ هزار میلیارد تومان است، افزود: از این میزان ۳ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری خارجی است. رئیس سازمان صمت استان زنجان ادامه داد: سرمایه‌گذاری خارجی طی سال‌های اخیر در استان زنجان خوب بوده و در سال جاری هم ورود سرمایه‌گذار خارجی به استان خوب بوده است. 

فغفوری خاطرنشان کرد: در سال‌های گذشته زنجان از استان‌های موفق در بحث جذب سرمایه‌گذاری خارجی است و در شناسایی فرصت‌ها و معرفی فرصت‌ها به سرمایه‌گذاران خارجی خوب عمل کرده است. 

وی گفت: پیش‌بینی سرمایه‌گذاری در سال ۹۸ در استان زنجان ۲۱ هزار میلیارد تومان است و سرمایه‌گذاری در استان تحول خوبی را در اشتغال استان ایجاد می‌کند. 

رئیس سازمان صمت استان زنجان فعالیت واحدهای تولیدی را در استان زنجان بسیار مطلوب اعلام کرد و یادآور شد: خوشبختانه طی 6 ماه نخست امسال هیچ واحد تولیدی در استان تعطیل نشده است.

 فغفوری افزود: سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی در استان زنجان رو به رشد است و در سال حمایت از تولید داخلی باید مردم با تولیدکنندگان همکاری کرده و کالای ایرانی مصرف کنند. 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید