• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
شنبه 13 مهر 1398
کد مطلب : 82667
+
-

اشتغال‌زایی در همدان از محل صندوق توسعه ملی

وزیر کار: یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون دلار از صندوق توسعه ملی برای اجرای ۱۷۵ هزار طرح اشتغال زا برداشت شده که ۴۰ طرح در همدان اجرا شده است

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون دلار از صندوق توسعه ملی به اذن رهبر معظم انقلاب برداشت و به ۱۷۵ هزار طرح اشتغال‌زا تبدیل شد. 

به گزارش روابط عمومی استانداری همدان، محمد شریعتمداری در آغاز عملیات اجرایی احداث گاوداری ۶ هزار رأسی شهرستان درگزین گفت: این طرح‌ها با سرمایه‌گذاری 1۳۳۰ میلیارد ریال در دست اجراست و تاکنون ۴۰ طرح در این استان اجرا شده است. 

وی ادامه داد: ۲۰۳ هزار میلیارد تومان طرح توسط هلدینگ شستا در حال اجراست و این امر نشان می‌دهد دشمن موفق به پیروزی و رسیدن به اهداف خود نمی‌شود. وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان این‌که هدف دشمن جدا کردن ملت از نظام است، افزود: دشمنان، ملت ایران را از آرزوی ۲۰ ساله رهبر معظم انقلاب ترساندند چراکه ۲۰ سال پیش معظم‌له آرزوی مسدود شدن چاه‌های نفت را داشت. 

شریعتمداری خاطرنشان کرد: امروز که دشمن تحریم‌های ظالمانه را بر کشور وارد کرده است، ملت ایران با ایستادگی و مقاومت واحدهای تولیدی را راه‌اندازی کرده‌اند. وی با اشاره به دوران 8 سال جنگ تحمیلی گفت: در آن دوران ملت با دست‌های خالی به جبهه‌های جنگ رفتند و نیروهای مردمی در قالب کمیته‌های مردمی در خط مقدم جبهه جنگیدند. 

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی توضیح داد: امروز نیز دشمن از طریق تحریم‌های اقتصادی وارد شده است تا نارضایتی عمومی ایجاد کند و رفتارهای قلدرمآبانه ترامپ باعث شده است که نفت ایران تحریم شود، اما ملت از بسته شدن چاه‌های نفت هراسی ندارد. 

شریعتمداری یادآور شد: دشمن با تحریم‌های خصمانه راه سرمایه‌گذاری خارجی را در ایران بسته است، اما ملت ایران ایستادگی می‌کنند و با تولیدات داخلی اقتصاد کشور را متحول خواهند کرد. 

استاندار همدان نیز در این آیین گفت: دولت به استان همدان نگاه ویژه‌ای دارد و ظرفیت‌های ویژه‌ای در استان همدان برای توسعه وجود دارد. سیدسعید شاهرخی بیان کرد: بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در قالب ۵۵۰ طرح اقتصادی در استان در حال اجراست. 

این خبر را به اشتراک بگذارید