• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
پنج شنبه 4 مهر 1398
کد مطلب : 81084
+
-

با مردم

با مردم










کلاس‌های 30نفری در مدارس بیرجند
کلاس درس فرزند من با 30نفر دانش‌آموز، فضای کافی برای میز و صندلی هم ندارد و همه دانش‌آموزان 3 نفری روی نیمکت‌ها نشسته‌اند. این وضع به‌خصوص در نقاطی که مسکن مهر یا شهرک‌های تعاونی در آن احداث شده و مدرسه کافی برای آن درنظر نگرفته‌اند، بدتر است.
مادر یک دانش‌آموز از بیرجند

سالن ورزشی نو در اختیار یک نهاد خاص
با وجود کمبود فضاهای ورزشی، تنها سالن ورزشی احداث شده در بهارستان رباط کریم، بدون استفاده است و این در حالی است که جوانان اوقات فراغت‌شان در قهوه خانه سپری می‌شود.
موسوی ازبهارستان رباط‌کریم

امید را به جوانان بازگردانید
به‌عنوان یک جوان ایرانی از زندگی ناامید شده‌ام. نه درس خواندن به کارم آمده و نه کار مناسبی دارم. زمان است که با شتاب می‌گذرد و جوانی که هدر می‌رود و امیدی به آن نیست. مسئولان امید را به جوانان بازگردانند.
نخعی از راور کرمان

هوشمندی مدارس استان مرکزی فراموش شد
به‌نظر می‌رسد هوشمندی مدارس لااقل در استان مرکزی فراموش شده است. برخی مدارس به اسم هوشمند‌سازی،‌ هزینه‌هایی گرفته و می‌گیرند و برخی دیگر اصلا هوشمند‌سازی‌ ندارند. در مجموع از هر 5مدرسه شاید یک مدرسه، آن هم به‌صورت اسمی مثلا هوشمند‌سازی‌ شده است.
نوری از خمین

تخلفات دندانپزشکان اهواز
گویا اراده‌ای برای مبارزه با تخلفات دندانپزشکان شهرستان اهواز از سوی مسئولان وجود ندارد؛ درحالی‌که دندانپزشکان چه در ارائه خدمات و چه در دریافت وجه مرتکب انواع تخلفات می‌شوند.
حیدر از اهواز

تبدیل پادگان ارتش به باغ کتاب تبریز شعار نباشد
چندی پیش مقرر شد محل فعلی پادگان ارتش با نظر مسئولان تبریز به باغ کتاب تبدیل شود. از زمان انجام مذاکرات و توافق به‌رغم آزاد‌شدن زمین‌های پادگان این کار هنوز محقق نشده است؛ درحالی‌که این پادگان واقعا چنین ظرفیتی دارد و به‌خصوص قرار گرفتن چند اثر تاریخی در پادگان، کار تبدیل این محدوده به محلی فرهنگی و گردشگری را تسریع می‌کند.
خوشکار از تبریز

کمپ کارگری و سازه‌های مزاحم وسط خیابان نجات‌اللهی
 سال‌هاست تاسیسات ساخت ایستگاه شهید نجات‌اللهی در ابتدای خیابان نجات‌اللهی شمالی و حتی وسط خیابان مشغول انجام است.آیا کار ایستگاه پس از این مدت به اتمام نرسیده؟ تا کی این کمپ‌ها و سازه‌های مزاحم به‌خصوص در وسط خیابان باید حضور داشته باشند؟
شهروند تهرانی

مردم بوشهر همچنان در انتظار شنیدن بوق قطار
هرچند طرح‌های متعددی در استان بوشهر افتتاح و یا کلنگ‌زنی شده که از نظر تعداد و یا اعتبارات با افزایش روبه‌رو بوده است ولی اینها برطرف‌کننده نیازهای استان نیستند.مردم استان در انتظار شنیدن صدای سوت قطار هستند که این خواسته چند ده ساله آنها شده است.
محمدی از بوشهر

خارج رفته‌ها از لیست یارانه‌بگیرها حذف شوند
دربحث حذف یارانه چنددهک، یکی ازساده‌ترین روش‌ها، حذف یارانه افرادی‌است که مسافرت‌های خارج از کشور دارند(حتی سفر حج تمتع)؛ زیرا چنین افرادی حتما دارای تمکن مالی بالاهستند که اقدام به سفرهای خارجی می‌کنند.
شهریاری از تهران

بازار سنتی کرمان در حال تعطیلی
طرح احیا و مرمت بازار کرمان که مدتی قبل از اولویت طرح‌های مسئولان خارج و باعث شد بخش‌های متروکه یا در حال تخریب بازار افزایش یابد.درحالی‌که باید این بازار تاریخی عظیم را که سرمایه گردشگری است حفظ شود.
محمودیان از کرمان

مدرسه احداثی شادگان آماده نشد
به‌رغم قول‌هایی که مسئولان داده بودند، ‌بسیاری از مدارس ازجمله مدارس شادگان که قرار بود مهر آماده شوند، هنوز به بهره‌برداری نرسیده‌اند و من مجبور شدم فرزندانم را برای تحصیل به شهر دیگری ببرم. آیا همه والدین چنین امکانی دارند؟ تکلیف دانش‌آموزان این مناطق سیل زده بعد از 6‌ماه چیست؟
رحمانی از شادگان خوزستان

گوشت دولتی عرضه شود
قیمت‌های گوشت گوساله و گوسفند بیش از حدگران شده و واقعا خانواده‌های فقیر وکم درآمد نمی‌توانند به اندازه نیازخودشان گوشت بخرند. مسئولان مانند بهمن و اسفند سال گذشته گوشت دولتی عرضه کنند.
محسنی از تهران

این خبر را به اشتراک بگذارید