• یکشنبه 15 مهر 1403
  • الأحَد 2 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 06
چهار شنبه 3 مهر 1398
کد مطلب : 80775
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/X3W8
+
-

ساخت بیمارستان چرام کلید می‌خورد

ساخت بیمارستان چرام کلید می‌خورد

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از تعیین تکلیف ۴ پروژه بزرگ بهداشتی و درمانی در کهگیلویه بزرگ در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: عملیات اجرایی بیمارستان چرام به‌زودی آغاز می‌شود. 

به گزارش تسنیم، «پرویز یزدان‌پناه» در حاشیه بازدید از پروژه‌های حوزه بهداشت و درمان کهگیلویه بزرگ اظهار کرد: هدف از سفر به کهگیلویه بزرگ بررسی مشکلات پروژه‌های مختلف شامل بیمارستان‌های شهرستان‌های چرام و لنده و کلینیک تخصصی و مرکز آموزشگاه بهورزی دهدشت است تا با ارائه راهکاری مناسب شاهد تسریع در روند اجرایی آنها باشیم. وی با بیان این‌که بیمارستان لنده تعیین تکلیف و مشکلات مرکز دیالیز این شهرستان نیز برطرف می‌شود عنوان کرد: برای حل مشکلات بهداشتی و درمانی شهرستان لنده باید کار تیمی انجام دهیم و به‌زودی 2 دستگاه دیالیز برای مرکز دیالیز لنده اختصاص می‌یابد. 

یزدان‌پناه با اشاره به بازگشایی پاکت‌های مناقصه پروژه احداث بیمارستان چرام در روزهای آینده ادامه داد: با مشخص شدن پیمانکار عملیات اجرایی این پروژه در کمترین زمان ممکن آغاز می‌شود. سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: برای حل مشکلات بهداشتی و درمانی استان با مجمع نمایندگان و مسئولان استان تعامل داریم. 

یزدان‌پناه در خصوص پروژه کلینیک تخصصی دهدشت ادامه داد: منابع مالی لازم برای اتمام ساختمان این پروژه از طرف وزارت و دانشگاه تامین شده است و کم‌کاری‌های پیمانکار بدون شک تعیین تکلیف می‌شود. وی تاکید کرد: آسانسور و کارهای ساختمانی و تاسیساتی داخلی و بیرونی این پروژه به صورت امانی در یک زمان قابل قبول توسط خود دانشگاه انجام می‌شود. 

یزدان‌پناه در ادامه در خصوص ساختمان مرکز آموزشگاه بهورزی دهدشت گفت: این مرکز در این مدت پیشرفت قابل قبولی نداشته و با مسئول فنی دانشگاه صحبت‌های لازم انجام گرفت و مقرر شد با پیمانکار این پروژه در خصوص تکمیل و اتمام این طرح در یاسوج رایزنی و در صورت عدم ساخت و تکمیل آن در زمان تعیین‌شده، ادامه فعالیت پیمانکار تعیین تکلیف شود و دانشگاه مسئولیت ساخت و تکمیل آن را بر عهده می‌گیرد. 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید