• شنبه 6 مرداد 1403
  • السَّبْت 20 محرم 1446
  • 2024 Jul 27
سه شنبه 2 مهر 1398
کد مطلب : 80559
+
-

تعیین تکلیف ۷۷ قرارداد راکد در شهرک‌های صنعتی

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان گفت: جلسه هیات حل اختلاف و داوری در این شرکت با حضور نماینده حقوقی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران تشکیل و به بررسی و تعیین تکلیف ۷۷ فقره قرارداد راکد در 7 شهرک صنعتی استان منجر شد. 

به گزارش ایرنا، ایرج احمدی بیان کرد: زمین‌های موضوع این قراردادها در شهرک‌های صنعتی اشراق، هیدج، خرمدره، افق ابهر، شریف ابهر، انگوران و نوآوران زنجان قرار داشته است. 

وی ادامه داد: ۲۰ فقره از قراردادها فسخ قطعی شد و به ۵۶ فقره دیگر نیز برای تکمیل ساخت‌وساز و تصفیه بدهی‌های معوق مهلتی اعطا شد. مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان افزود: یکی از طرف‌های قرارداد نیز از ادامه کار و فعالیت در شهرک‌های صنعتی انصراف داد. 

احمدی یادآور شد: با بررسی و رسیدگی به این قراردادها حدود 8 هکتار از زمین‌های بلااقدام در سطح شهرک‌های صنعتی استان تعیین تکلیف شد. وی خاطرنشان کرد: این زمین‌ها پس از طی مراحل قضایی و آزادسازی در اختیار متقاضیان جدید قرار می‌گیرد. 

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان گفت: وصول مطالبات و فسخ قراردادهای راکد از اولویت‌های اصلی شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان است.احمدی توضیح داد: این جلسه، دومین جلسه هیات حل اختلاف و داوری استان در سال جاری است که با حضور نماینده حقوقی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران برگزار شد.

 طبق برنامه، ۲ جلسه دیگر نیز تا پایان سال جاری برگزار خواهد شد. ۳۲ شهرک و ناحیه صنعتی با مجموع 3500 هکتار زمین و 1700 طرف قرارداد در استان زنجان فعال است. 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید