• دو شنبه 4 تیر 1403
  • الإثْنَيْن 17 ذی الحجه 1445
  • 2024 Jun 24
سه شنبه 18 مهر 1402
کد مطلب : 205248
+
-

عدد خبر/ ۱۳ واحد راکد

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی اردبیل گفت: راه‌اندازی مجدد ۲۰ واحد راکد هدف‌گذاری‌ شده بود که در نیمه اول امسال ۱۳واحد به چرخه تولید بازگشتند. به گزارش مهر، هاشم علایی اظهار کرد: با بازگشت این واحدهای تولیدی به چرخه تولید، برای بیش از ۲۰۰نفر اشتغال‌زایی شد. همچنین شرکت شهرک‌های صنعتی اردبیل در میان گروه سوم شهرک‌های صنعتی موفق به کسب رتبه برتر شد.

40000 مسکن  
مدیرکل بنیاد مسکن خراسان شمالی گفت: ۴۰هزار واحد مسکن روستایی خراسان شمالی تا سال۱۴۱۰ مقاوم‌سازی می‌شود. به گزارش تسنیم، هادی زارعی اظهار کرد: 100هزار واحد مسکونی غیرمقاوم در روستاهای خراسان شمالی وجود داشت که از این تعداد 60هزار واحد در این مدت بازسازی و باقیمانده تا پایان سال1410 بازسازی و مقاوم‌سازی می‌شود.

۱۰ درصد
معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهادکشاورزی آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه سالانه ۵۰هزار تن هلو در 4هزار هکتار باغ این استان تولید می‌شود، گفت: میانگین تولید سالانه این محصول در کشور ۵۰۰ هزار تن است که سهم آذربایجان شرقی 10درصد می‌شود. به گزارش ایرنا، اکبر کرامتی اظهار کرد: ۴۰درصد هلوی استان به‌صورت فرآوری و ۶۰درصد تازه‌خوری می‌شود.

۵۲ درصد
رئیس اداره بازرگانی خارجی صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: براساس آخرین آمار در 5‌ماه نخست امسال ۲۸میلیون دلار کالا از خراسان رضوی به کشور پاکستان صادر شده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از نظر وزن ۵۲درصد و از نظر ارزش ۷۹درصد افزایش داشته است. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، محمدعلی امیرفخریان افزود: این ارقام نشان‌دهنده ارتباط مؤثر با این کشور است.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید