• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 1 مهر 1398
کد مطلب : 80307
+
-

پیشرفت 40 درصدی پروژه کمربندی شمالی

استاندار: کمربندی شمالی به عنوان مکمل ادامه همت طی تفاهم‌نامه‌ای بین شهرداری کرج و پیمانکار در حال پیشرفت است

استاندار البرز به پروژه کمربندی شمالی کرج به عنوان مکمل ادامه همت در البرز اشاره کرد و گفت: این پروژه با 40 درصد پیشرفت فیزیکی طی تفاهم‌نامه‌ای بین شهرداری کرج و پیمانکار در حال پیشرفت است.
به گزارش فارس، «عزیزالله شهبازی» در بازدید سرزده از ادامه آزادراه همت در البرز و کمربند شمالی کرج با اشاره به روند پیشرفت پروژه‌های راه‌سازی استان، گفت: ایجاد امکانات لازم برای تسریع در به ثمر رسیدن پروژه‌های ملی در استان‌ها یکی از مأموریت‌های اصلی استانداران است.
وی افزود: ادامه آزادراه همت به طول 15 کیلومتر در البرز نیز از پروژه‌های ملی و بسیار حائز اهمیت استان است که در طول 3 ماه اخیر اقدامات قابل توجهی به واسطه حضور معاون اول رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با اختصاص اعتباری ویژه صورت گرفت.
وی با بیان این‌که انتظار می‌رود لاین شمالی ادامه آزادراه شهید همت ظرف 3 ماه آینده به بهره‌برداری برسد، مطرح کرد: اکنون پروژه‌های ادامه آزادراه شهید همت در البرز، قطار برقی گلشهر- شهر جدید هشتگرد و فاز یک آزادراه تهران- شمال در مراحل پایانی قرار دارند که وزیر راه و شهرسازی برای مراسم بهره‌برداری از این پروژه‌ها در البرز حضور می‌یابد.
شهبازی با اشاره به روند تکمیل پروژه راه هشتگرد- طالقان، بیان کرد: بهره‌برداری از این پروژه نیز با حضور وزیر راه و شهرسازی منوط به تأمین ایمنی راه شد و از آن تاریخ به بعد امکانات و تجهیزات ویژه‌ای برای به‌اتمام رساندن کار اختصاص یافت.
استاندار البرز به پروژه کمربند شمالی کرج به‌عنوان مکمل ادامه همت در البرز اشاره و اظهار کرد: این پروژه نیز با 40 درصد پیشرفت فیزیکی طی‌تفاهم‌نامه‌ای بین شهرداری کرج و پیمانکار در حال پیشرفت است.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید