• چهار شنبه 19 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 29 شوال 1445
  • 2024 May 08
شنبه 30 شهریور 1398
کد مطلب : 79696
+
-

15 مهر؛ آخرین مهلت شرکت در مسابقه عکس سیلاب

مدیر امور فرهنگی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: علاقه‌مندان به شرکت در مسابقه ملی عکس «سیلاب» می‌توانند تا 15 مهرماه آثار خود را ارسال کنند. «علی یاری» در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: مسابقه ملی عکس سیلاب در دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار می‌شود و علاقه‌مندان به شرکت در آن می‌توانند آثار خود را به این دانشگاه ارسال کنند.

وی افزود: با توجه به وقوع سیل در استان‌های مختلف کشور، محدودیتی برای شرکت عکاسان وجود ندارد و عکاسان غیردانشگاهی هم می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند. یاری گفت: علاقه‌مندان می‌توانند با مجموعه عکس یا تک‌عکس در مسابقه شرکت کنند. عکاسان می‌توانند تا 7 عکس را برای داوری به این مسابقه ارسال کنند.

این مسئول بیان کرد: جایزه نفر برگزیده در این مسابقه 3 میلیون تومان، نفر دوم 5/2 میلیون تومان و نفر سوم 2 میلیون تومان است. همچنین 3 نفر شایسته تقدیر نیز معرفی خواهند شد.وی ادامه داد: داوران این مسابقه «سیدعباس میر‌هاشمی»، «حسن غفاری»، «ساتیار امامی»، «حسن جلودار» و «مجید رمضان‌پور اصفهانی» هستند. مدیر امور فرهنگی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: مهلت پذیرش آثار تا 15 مهر است و اگر این مهلت تمدید نشود، 18 مهرماه زمان داوری آثار خواهد بود. همچنین نیمه آبان مراسم پایانی برگزار می‌شود و آثار برتر به نمایشگاه راه می‌یابند.

یاری اظهار کرد: این نمایشگاه با همکاری اداره کل امور فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، شبکه ملی جامعه و دانشگاه خوزستان و معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی خوزستان به میزبانی دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار خواهد شد. وی در پایان گفت: علاقه‌مندان برای ارسال آثار می‌توانند به سامانه معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شهید چمران اهواز به نشانی http://farhangi.scu.ac.ir مراجعه کنند.

این خبر را به اشتراک بگذارید