• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
شنبه 30 شهریور 1398
کد مطلب : 79658
+
-

پیشرفت 70 درصدی جاده قلعه‌گنج - نیکشهر

به گفته رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان جاده ارتباطی قلعه‌گنج - نیکشهر با ۷۰ درصد پیشرفت در حال تکمیل است. 

«جعفر رودری» در گفت‌و‌گو با ایرنا گفت: عملیات اجرایی محور مواصلاتی رمشک، ناگ و کوتیج به طول ۲۵ کیلومتر از سال ۸۶ برای ایجاد ارتباط بین قلعه‌گنج کرمان و نیکشهر سیستان و بلوچستان آغاز شده و هم‌اکنون ۷۰ درصد پیشرفت دارد. 

وی افزود: اهمیت استراتژیک احداث این محور مواصلاتی، خروج شهر رمشک از بن‌بست و اتصال استان به آب‌های آزاد برای حمل‌و‌نقل و ترانزیت کالا خصوصاً محصولات کشاورزی است. 

وی همچنین گفت: محور روستای مارز - راین‌قلعه به طول ۲۵ کیلومتر از سال ۹۲ برای استفاده و بهره‌مندی ۵۶۵ نفر از راه آسفالته و سهولت حمل‌و‌نقل محصولات منطقه آغازشده و هم‌اکنون ۶۰ درصد پیشرفت دارد. 

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌‌ریزی استان کرمان با اشاره به عملیات اجرایی محور مواصلاتی تکل‌حسن گفت: این محور به طول ۱۰ کیلومتر از سال ۹۲ برای سهولت حمل‌و‌نقل و ترانزیت محصولات کشاورزی منطقه جازموریان آغاز شده و در حال حاضر ۵۰ درصد پیشرفت دارد. 

وی به بازدید از محور زهکلوت – چاه‌ابراهیم شهرستان رودبار جنوب اشاره و عنوان کرد: این محور ۱۸ کیلومتر طول دارد و به منظور بهره‌مندی روستاها و جمعیت ساکن منطقه با پیشرفت فیزیکی ۲۰ درصد در دست اجراست.

این خبر را به اشتراک بگذارید