• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
شنبه 30 شهریور 1398
کد مطلب : 79648
+
-

پایانه گردشگری جزیره هرمز ساماندهی می‌شود

بخشدار جزیره هرمز گفت: قرار است بهسازی پایانه گردشگری جزیره هرمز در شورای اسلامی شهر و شهرداری هرمز در دستور کار قرار گیرد و تا قبل از فصل گردشگری کار ساماندهی آن پایان پذیرد. 

«مجدالدین حسینی» در گفت‌وگو با ایسنا، متأسفانه ساماندهی آسفالت خیابان‌های جزیره هرمز هنوز به نتیجه مطلوبی نرسیده اما در حال تلاش هستیم آسفالت 22 کیلومتر رینگ دور جزیره انجام شود. 

وی در خصوص وضعیت حمل‌ونقل عمومی جزیره هرمز نیز اظهار کرد: مشکل بیمه رانندگان سه‌چرخه‌ها و وسایل نقلیه عمومی در هرمز با همکاری شرکت‌های بیمه پیگیری و حل شده است.  

بخشدار جزیره هرمز درباره وضعیت آسفالت کوچه‌ها و خیابان‌های جزیره هرمز تصریح کرد: متأسفانه ساماندهی آسفالت خیابان‌های جزیره هرمز هنوز به نتیجه مطلوبی نرسیده اما در حال تلاش هستیم آسفالت 22 کیلومتر رینگ دور جزیره انجام شود. 

حسینی ادامه داد: قرار است فاز اول پروژه آسفالت رینگ دور جزیره شامل 8 کیلومتر آسفالت تا نیمه اول مهرماه امسال توسط پیمانکار پروژه به بهره‌برداری برسد. 

وی همچنین درباره ساماندهی کمپ‌های گردشگری در هرمز عنوان کرد: ساماندهی بوم‌گردی‌ها را پیگیری کردیم و هم‌اکنون تعداد 11 بوم‌گردی در جزیره هرمز با مجوز رسمی از اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فعالیت می‌کنند و تعداد دیگری نیز در شرف اخذ مجوز هستند. 

بخشدار جزیره هرمز بیان کرد: قرار بود 5 ایستگاه گردشگری در سطح رینگ 2 جزیره ایجاد شود که اگر سرمایه‌گذارها کار را پیش ببرند تا اوایل فصل زمستان آماده می‌شوند. 

وی درباره تحقق وعده آمبولانس دریایی توسط دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اظهار کرد: در حال حاضر 3 آمبولانس دریایی خریداری و وارد هرمزگان شده و در حال تجهیز است؛ پس از تجهیز یکی از این آمبولانس‌ها به جزیره هرمز تعلق خواهد گرفت که تاکنون محقق نشده است.

این خبر را به اشتراک بگذارید