• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
سه شنبه 26 شهریور 1398
کد مطلب : 78981
+
-

بهره‌برداری از ۳۸ واحد تولیدی در شهرک‌های صنعتی استان

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان از بهره‌برداری ۳۸ واحد تولیدی در شهرک‌های صنعتی این استان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، «اخلاق محمدیان» گفت: این ۳۸ واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری ۸۰۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده‌اند.

وی افزود: با بهره‌برداری از این تعداد واحد تولیدی در شهرک‌های صنعتی خوزستان، زمینه اشتغال ۳۱۹ نفر فراهم شده است. محمدیان گفت: واحد‌های تولیدی به بهره‌برداری رسیده بیشتر در زمینه فلزی، غذایی و شیمیایی فعالیت می‌کنند. مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های بخش تولید و صنعت، احیای واحد‌های راکد و غیرفعال است که از ابتدای امسال تاکنون موفق شده‌ایم ۵ واحد را به چرخه تولید برگردانیم.

وی با بیان این‌که هدف از تاسیس شهرک‌ها و نواحی صنعتی تجمیع صنایع در یک نقطه جغرافیایی به منظور حفظ محیط زیست، جلوگیری از تخریب زمین‌های کشاورزی، استفاده از خدمات مشترک، کاهش زمان و هزینه سرمایه‌گذاری و نیز ایجاد اشتغال پایدار است، ادامه داد: با حمایت از صنایع کوچک و متوسط، علاوه بر ایجاد اشتغال، به توسعه صنعتی و اقتصادی نیز بسیار کمک خواهد شد. به گفته محمدیان، ۷۳ شهرک و ناحیه صنعتی در خوزستان وجود دارد که ۲۵ هزار نفر در آنها به کار مشغولند.

این خبر را به اشتراک بگذارید