• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
سه شنبه 26 شهریور 1398
کد مطلب : 78967
+
-

انتخابات هیات‌رئیسه شورای شهر دزفول به سرانجام نرسید

2 بار در یک روز، انتخابات هیات‌رئیسه شورای شهر دزفول به دلیل اختلافات و غیبت تعمدی برخی اعضا به وقت دیگر موکول شد. به گزارش مهر، انتخابات هیات‌رئیسه سومین سال فعالیت پنجمین دوره شورای اسلامی شهر دزفول صبح روز یکشنبه، با وجود اعلام نامزدی 2 نفر از اعضای شورای این شهر (حمیدرضا چمن‌آرا و میرزاعلی آستی) برای تصدی پست ریاست، به علت بالا ‌گرفتن مباحث و اختلاف نظر اعضا، با نظر اکثر اعضای شورای شهر و رای‌گیری بر سر تعویق جلسه، انجام نشد و به ساعت ۱۸ عصر موکول شد.

عصر آن روز نیز 4 عضو از ۹ عضو شورای اسلامی شهر دزفول به صورت تعمدی در جلسه انتخاب هیات‌رئیسه حضور نیافتند تا به دلیل به حد نصاب نرسیدن اعضا، جلسه به زمان دیگری موکول شود. این در حالی است که دیگر اعضا بیش از یک ساعت منتظر حضور افراد غایب و آغاز انتخابات بودند.

«فرهاد جاموسی»، «عادل دوایی‌فر»، «میرزاعلی آستی» و «سلیم گندمی» 4 نفری بودند که با حضور نیافتن در جلسه تعیین هیات‌رئیسه شورای شهر، جلسه عصر را از حد نصاب انداختند. بر اساس گمانه‌زنی‌ها، رای اعضا ۵ به ۴ است و همین امر باعث شده برخی اعضا برای رایزنی و جلوگیری از رای دادن یک نفر و راضی کردن وی برای رای دادن به گزینه مورد نظر خود خواستار تعویق انتخابات هیات‌رئیسه باشند.

این در حالی است که انتخابات هیات‌رئیسه شورای شهر دزفول باید در هفته‌های گذشته صورت می‌گرفت که به دلیل اختلاف اعضا بر سر ریاست و برخی مسائل دیگر تاکنون چندین بار به تعویق افتاده و این بار نیز با وجود برگزاری 2 جلسه طی یک روز، به سرانجام نرسید. بنا بر این گزارش، ریاست سال نخست پنجمین دوره شورای شهر دزفول را «عظیم سرافراز» و ریاست سال دوم را «مصطفی عظیمی‌فر» بر عهده داشتند.

این خبر را به اشتراک بگذارید