• پنج شنبه 27 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 8 ذی القعده 1445
  • 2024 May 16
یکشنبه 17 شهریور 1398
کد مطلب : 77485
+
-

ابطال ۱۷ پروانه کاربرد علامت استاندارد

مدیر کل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد از ابطال ۱۷‌پروانه کاربرد علامت استاندارد از ابتدای سال جاری تاکنون در استان خبر داد.

 به گزارش مهر، «بهمن رحمتی» افزود: از ابتدای سال جاری تا شهریور، 17‌پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری و تشویقی صادرشده و تمدید ۲۹ پروانه، ابطال ۱۷ پروانه و تعلیق ۱۲ فقره پروانه نیز انجام شد.

 وی با بیان این‌که پروانه‌های صادره مربوط به واحدهای تولیدی مصالح ساختمانی، شن وماسه، بتون آماده و صنایع غذایی است تصریح کرد: اخذ پروانه کاربرد علامت استاندارد نشانه تعهد تولید‌کننده یا ارائه‌کننده محصول و خدمت به رعایت ضوابط و موازین و استمرار انطباق مشخصات کالا با استاندارد ملی است.  مدیر کل استاندارد استان گفت: هر سال مطابق طرح اجرای هماهنگ استاندارد کشوری، تمام مراکز عرضه و فروش فراورده‌های مشمول استاندارد اجباری کنترل می‌شوند تا از عرضه و فروش محصولات بدون علامت استاندارد جلوگیری شود. 

رحمتی تصریح کرد: تولید، تمرکز، توزیع و فروش کالاهای مشمول مقررات استاندارد اجباری، بدون علامت استاندارد یا با کیفیت پایین‌تر از استاندارد ممنوع است و برخورد لازم و قانونی در این زمینه انجام خواهد شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید