• پنج شنبه 27 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 8 ذی القعده 1445
  • 2024 May 16
یکشنبه 17 شهریور 1398
کد مطلب : 77456
+
-

میزبانی سپیدان از 2 رویداد گردشگری ورزشی

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان فارس از برگزاری ۲ رویداد بزرگ گردشگری ورزشی در شهرستان سپیدان خبر داد.

 به گزارش تسنیم، «موید محسن‌نژاد» معتقد است رویدادها، مراسم، آیین‌های سنتی و مناسبت‌های مذهبی، تاریخی و فرهنگی، اعیاد و یادروز بزرگان ادب و هنر فارس ظرفیتی برای توسعه گردشگری رویداد است. وی به بخشی از این رویدادها اشاره کرد که از جمله می‌توان جشنواره گل و گلاب میمند فیروزآباد، لایزنگان داراب و نرگسزارهای شهرستان کازرون را نام برد. 

معاون گردشگری استان فارس درباره برگزاری رویدادهای گردشگری در این استان گفت: جایزه بزرگ کراس کانتری الیمینیتور کشوری 26 تا 28 شهریورماه و مسابقات جایزه بزرگ نیمه‌ماراتون تریل نیز در 29 شهریورماه امسال در مجموعه توریستی- تفریحی پولاد کف شهرستان سپیدان برگزار می‌شود.  

به گفته وی، برگزاری این گونه مسابقات می‌تواند در رونق و توسعه صنعت گردشگری ورزشی داخلی تأثیرگذار باشد و از طرفی، ایجاد و تقویت زیرساخت‌های گردشگری در حوزه‌ ورزش می‌تواند در توسعه مطلوب و هرچه بیشتر تورهای طبیعت‌گردی در سپیدان موثر واقع شود. 

به گفته محسن‌نژاد، پیست اسکی بین‌المللی مجموعه پولادکف نیز به عنوان یک جاذبه گردشگری ورزشی و طبیعی با ارائه امکاناتی همچون تله‌کابین، تله‌اسکی، هتل و انواع خدمات اقامتی و پذیرایی، خدمات آموزشی ورزش‌های زمستانی، تجهیزات لازم برای اسکی در شب و تفریحات خانوادگی نظیر خودروهای برف‌رو (اسنومبیل)، مینی‌بوب و فرصت ساخت آدم‌برفی به عنوان دومین پیست اسکی بین‌المللی کشور محسوب می‌شود. 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید