• پنج شنبه 27 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 8 ذی القعده 1445
  • 2024 May 16
یکشنبه 17 شهریور 1398
کد مطلب : 77448
+
-

پاک‌سازی اطراف حرم مطهر شاه‌چراغع

رئیس کل دادگستری استان فارس با اشاره به پاک‌سازی کامل اطراف حرم شاه‌چراغ(ع) گفت: این طرح در 2 فاز اجرا می‌شود.

 به گزارش تسنیم، حجت‌الاسلام «کاظم موسوی» در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اظهار کرد: اطراف اماکن مقدس، حرم‌ها و حرم مطهر شاه‌چراغ(ع) باید برای زائران امن باشد. به همین دلیل، اطراف حرم مقدس از وجود متخلفان و موادفروشان پاک‌سازی می‌شود. 

وی با اشاره به تخلفاتی که در برخی از باغ‌شهرهای فارس و شیراز رخ می‌دهد گفت: این باغ‌شهرها به دلیل تخلف مصادره می‌شوند و این امر به طور جدی در دستور کار دادگستری استان فارس است، چراکه ترویج فساد و اباحیگری موجبات نارضایتی مردم را فراهم می‌کند. 

رئیس کل دادگستری فارس با هشدار و تاکید جدی درباره تخلفات باغ‌شهر‌ها در شهر شیراز و اطراف این کلان‌شهر گفت: با مذاکرات انجام‌شده با محاکم کیفری 2 و محاکم تجدید نظر، این موضوع به صورت ویژه در شعب اختصاصی بررسی می‌شود. 

حجت‌الاسلام موسوی در ادامه با اشاره به ترویج امر به معروف و نهی از منکر در جامعه گفت: موضوع امر به معروف و نهی از منکر باید همگانی شود و همگان نفع کنند. 
وی خواستار اجرا شدن بیشتر امر به معروف و نهی از منکر در سازمان‌ها و ادارات شد و گفت: این موضوع باید از سوی مدیران مربوطه جدی گرفته شود و به‌زودی این روند در تمامی استان سوق داده می‌شود. 

«سلیمان مهدوی» دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان فارس نیز از فروش لباس‌های نامناسب در فروشگاه‌های شیراز به‌ویژه در اطراف حرم شاه‌چراغ(ع) انتقاد کرد و گفت: ترویج امر به معروف و نهی از منکر باید به صورت گسترده و جامع انجام شود. 

این خبر را به اشتراک بگذارید