• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
شنبه 16 شهریور 1398
کد مطلب : 77373
+
-

۳۵۱ میلیارد ریال برای راه‌های کرمانشاه هزینه شد

مدیرکل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای کرمانشاه گفت: ۳۵۱ میلیارد و ۱۰۵میلیون ریال اعتبار برای طرح‌های راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان در هفته دولت هزینه شد. به گزارش ایرنا «فریبرز کرمی» با اشاره به این‌که همزمان با هفته دولت در بیشتر شهرستان‌های استان طرح‌هایی در حوزه راهداری و حمل‌و‌نقل افتتاح شد، افزود: شرکت حمل‌و‌نقل کالای برون‌شهری جانبازان نیلگون در این هفته در کرمانشاه افتتاح شد که این پروژه با سرمایه‌گذاری و هزینه ساخت ۷۰ میلیارد ریالی در مساحت 5 هزار متر‌مربع با اشتغال‌زایی مستقیم ۳۰ نفر و غیرمستقیم ۲۰۰ نفر ساخته شده است. 

وی عنوان کرد: روکش آسفالت محور سرپل ‌ذهاب- تنگه بردعلی(رمپ حسن سلیمان) به طول 8 هزار و ۳۰۰ متر و روکش آسفالت محور سرپل ‌ذهاب- ازگله (چشمه کبود- امام عباس) به طول 8 هزار و ۵۰۰ متر از جمله طرح‌های افتتاحی در سرپل ‌ذهاب است.  این مسئول افزود: لکه‌گیری و روکش آسفالت محور اسلام‌آباد غرب به سرمست (محدوده داربادام) به طول 4 هزار و ۳۰۰ متر، احداث پاسگاه پلیس راه گیلانغرب- کرمانشاه و سایر عملیات‌های پروژه مذکور نیز در گیلانغرب اجرا شده است.

وی با اشاره به طرح‌های اجرا شده در هفته دولت در شهرستان قصر شیرین افزود: روکش آسفالت خروجی پایانه مرزی پرویزخان به طول هزار و ۸۰۰ متر و عرض ۲۲ متر و روکش آسفالت محور قصرشیرین- سرپل ‌ذهاب به طول 4 هزار و ۳۰۰ متر در این شهرستان انجام شده است.

کرمی از لکه‌گیری و درزگیری و روکش آسفالت راه‌های حوزه شهرستان کنگاور به طول 5 کیلومتر خبر داد و گفت: روکش آسفالت محور کرندغرب- خسروآباد به طول ۹ کیلومتر در دالاهو، احداث پلیس راه حمیل و سایر عملیات‌های پروژه مذکور و احداث و تکمیل راه‌های دسترسی به مجتمع‌های خدماتی- رفاهی بین‌راهی در محورهای حوزه اسلام‌آباد غرب از طرح‌های دالاهو و اسلام‌آباد غرب بودند.

مدیرکل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان کرمانشاه در ادامه گفت: لکه‌گیری، درزگیری، آسفالت گرم، آسفالت حفاظتی، فوکسیل، بتن غلتکی و بازیافت تمامی شهرستان‌های شرق استان کرمانشاه (محور بیستون- صحنه به طول ۶ هزار و ۵۰۰ متر) در هرسین و صحنه نیز از دیگر طرح‌های هفته دولت در این شهرستان‌هاست.

این خبر را به اشتراک بگذارید