• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
شنبه 16 شهریور 1398
کد مطلب : 77184
+
-

«دوچ بلوچ» تعاونی برتر سیستان و بلوچستان شد

شرکت تعاونی «دوچ بلوچ» که در زمینه آموزش صنایع دستی فعالیت می‌کند در چهاردهمین جشنواره تعاونی‌های برتر در مرحله کشوری موفق به کسب مقام برتر شد. 

به گزارش ایرنا، مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان در همایش تجلیل از تعاونی‌های برتر سیستان و بلوچستان اظهار کرد: هفته تعاون فرصت خوبی برای تجلیل و قدردانی از فعالان این عرصه است. 

 «مهرداد جهاندیده» افزود: تعاون رایج‌ترین، قدیمی‌ترین و رسمی‌ترین اجتماع مردمی در دنیاست.  جهاندیده گفت: افزایش سهم تعاون از اقتصاد کشور می‌تواند راه رسیدن به اقتصاد مقاومتی را تسریع کند. 

وی خاطرنشان کرد: در این استان نیز تعاونی‌ها خدمات جالب توجهی در عرصه‌های مختلف کشاورزی، خدماتی و تولیدی ارائه می‌دهند. 
مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: 2۲۰۰ تعاونی فعال در این استان وجود دارد که جمعیت یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفری را پوشش‌می‌دهد. 

وی با اشاره به برگزاری چهاردهمین جشنواره تعاونی‌های برتر گفت: پس از اطلاع‌رسانی و شروع مهلت نام‌نویسی ۱۴ تعاونی از سیستان و بلوچستان به عنوان تعاونی برتر مشخص شدند که ۲ تعاونی با عنوان حائز شرایط تداوم برتری انتخاب شدند. 

جهاندیده ادامه داد: امسال برای نخستین بار در سیستان و بلوچستان یک تعاونی در حوزه کشاورزی به عنوان تعاونی سبز معرفی شد. 

وی تصریح کرد: تعاونی «دوچ بلوچ» که در زمینه آموزش صنایع دستی استان فعالیت می‌کند، نیز در مرحله کشوری موفق به کسب مقام برتر شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید