• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
شنبه 16 شهریور 1398
کد مطلب : 77156
+
-

مشاغل خانگی هرمزگان رونق می‌گیرد

 معاون بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان از پرداخت تسهیلات به متقاضیان فعال در بخش مشاغل خانگی خبر داد.

به گزارش ایسنا «محمد عباسی» با بیان این‌که به متقاضیان فعال در بخش مشاغل خانگی تسهیلات پرداخت می‌شود، افزود: شهروندانی که رشته تحصیلی یا مدرک فنی و حرفه‌ای آن‌ها در فهرست مشاغل خانگی در سایت سازمان اعلام شده می‌توانند برای دریافت تسهیلات اقدام کنند. 

وی اظهار کرد: مجموع رشته‌های مشاغل خانگی ۷۳ رشته است که در بخش‌های فرش دستباف و رشته‌های مرتبط به صنایع و تولیدی (صنعت و خدمات) است. 

معاون بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان تصریح کرد: شهروندان برای دانلود فهرست مشاغل خانگی در سایت سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان به آدرس hor. mimt. gov. ir در قسمت مکاتبات اداری مراجعه کنند. 
عباسی اضافه کرد: متقاضیان وام مشاغل خانگی برای دریافت تسهیلات در سایت اینترنتی به نشانی mashaghelkhanegi. mcls. gov. ir ثبت‌نام کنند. 

معاون بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان بیان کرد: پس از ثبت‌نام در سامانه، متقاضیان با مراجعه به سازمان صنعت، معدن و تجارت نسبت به تحویل مدارک اقدام کنند تا در کارگروه اشتغال استان در خصوص اعطای تسهیلات به آن‌ها تصمیم‌گیری شود. 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید