• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
شنبه 16 شهریور 1398
کد مطلب : 77159
+
-

توزیع ویژه کالای اساسی در ماه محرم و صفر

بازار
توزیع ویژه کالای اساسی در ماه محرم و صفر

 رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت سیریک گفت: ستاد تنظیم بازار سیریک در ایام محرم و صفر کالاهای اساسی بین تکایا و هیأت‌های مذهبی توزیع می‌شود. 

«محمد کریمی» در گفت‌و‌گو با مهر اظهار کرد: میزان اقلام توزیعی، شامل ۱۷ تن برنج، ۲۰ تن شکر، ۳ تن مرغ منجمد، ۶ تن گوشت قرمز منجمد، یک تن چای برای محرم و صفر در نظر گرفته شده است که توسط اصناف در بین تکایا و هیأت‌های مذهبی شهرستان توزیع می‌شود.

کریمی با بیان این‌که بازار اقلام و کالاهای اساسی در شهرستان شرایط مطلوبی دارد، افزود: قیمت کالاهای ویژه ماه محرم ثابت بوده است که در جلسه ستاد تنظیم بازار قیمت آن‌ها مصوب و معین شده است. 

کریمی بیان کرد: در این ایام به دلیل افزایش تقاضای برخی کالاها اقدام به توزیع شکر، روغن، چای، مرغ و گوشت قرمز در3 نقطه از شهرستان بین هیأت‌های مذهبی می‌شود. 

دبیر ستاد تنظیم بازار شهرستان سیریک تصریح کرد: کالاهای اساسی در اختیار ستاد تنظیم بازار شهرستان‌ها قرار می‌گیرد. 
وی اضافه کرد: مکان‌های توزیع اقلام عمده‌فروشی حاجی‌زاده در شهر بندر سیریک، عمده‌فروشی شاهی‌پیمان، بازارچه ملوانی میشی و سوپرمارکت فولادی در روستای روتان بخش بمانی خواهد بود. 

وی با اشاره به نزدیک شدن ماه مهر و بازگشایی مدارس گفت: برای تأمین پوشاک و لوازم‌التحریر دانش‌آموزان، عاملان برای تأمین دفتر به قیمت مصوب معرفی می‌شوند؛ همچنین با توجه به جلسات متعددی که برای تأمین پوشاک مدارس گرفته شده امسال در پوشاک و لوازم التحریر دانش‌آموزان هیچ‌گونه کمبودی در بازار نداریم.

این خبر را به اشتراک بگذارید