• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
شنبه 16 شهریور 1398
کد مطلب : 77183
+
-

کودکان نیازمند سیستان و بلوچستانی منتظر کمک نیکوکاران‌

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان و بلوچستان گفت: ۱۶ هزار و ۷۶۵ فرزند یتیم و 2۷۴۴ فرزند محسنین زیر ۱۸ سال این استان نیازمند کمک خیران و نیکوکاران هستند. 

 «مهدی میر‌امامی» در گفت‌وگو با ایرنا افزود: از مهم‌ترین اولویت‌ها و دغدغه‌های کمیته‌ امداد تمرکز بر حمایت از ایتام، محرومان و توسعه شبکه‌های نیکوکاری است. 

وی با بیان این‌که هم‌اینک بیش از ۱۶۴ هزار و ۳۹ خانوار نیازمند و آبرومند در سیستان و بلوچستان تحت پوشش کمیته امداد هستند، گفت: با توجه به شرایط سخت اقتصادی که معمولاً فشارهای بیشتری بر طبقه ضعیف و محروم جامعه وارد می‌کند از خیران و نیکوکاران درخواست داریم بیش از گذشته این نهاد را در کمک به محرومان یاری کنند. 

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان و بلوچستان گفت: از مردم نیکوکار تقاضا می‌شود با نام‌نویسی‌در طرح «اکرام ایتام» حمایت از ایتام و فرزندان نیازمند را برعهده گیرند. 

وی با بیان این‌که طرح «اکرام ایتام» از جمله طرح‌های مردمی کمیته امداد است، گفت: نیکوکاران می‌توانند با پرداخت حداقل ۵۰۰ هزار ریال به صورت ماهانه حمایت مادی و معنوی یک یا چند یتیم را برعهده گیرند. 

میرامامی ادامه داد: طرح «محسنین» نیز از دیگر طرح‌های مشارکتی کمیته امداد برای حمایت از فرزندان نیازمند غیریتیم دارای سرپرست بیمار و از کارافتاده است. 

وی ساخت مسکن، تامین جهیزیه، کمک به تحصیل دانش‌آموزان، اشتغال، کمک به بهداشت و درمان و کمک‌های موردی و بخشی به نیازمندان محروم خانواده‌ها را از جمله اقدامات کمیته امداد بعد از جمع‌آوری صدقات ذکر کرد.

این خبر را به اشتراک بگذارید