• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
شنبه 16 شهریور 1398
کد مطلب : 77171
+
-

راه‌اندازی اتوبوس‌‌ دربستی در بندرعباس

رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس از در اختیار قرار دادن اتوبوس‌های درون‌شهری به‌صورت دربستی برای رفاه حال شهروندان خبر داد. 

به گزارش ایسنا «سعید حسینی‌پور» با اعلام این خبر اظهار کرد: این خدمات با هدف سهولت و ایجاد نظم و هماهنگی در انجام مراسمات شهروندان بندرعباسی، از سوی سازمان حمل‌ونقل در دستور کار قرار دارد. 

حسینی‌پور افزود: همشهریان می‌توانند برای درخواست اتوبوس دربست به واحد برنامه‌ریزی در ساختمان پایانه مسافربری خلیج‌فارس واقع در گلشهر جنوبی، میدان شهدای ۱۲ تیر مراجعه کنند.  وی با بیان این‌که تخصیص اتوبوس‌ها بر اساس نوبت انجام می‌شود و اولویت با افرادی است که زودتر درخواست داده‌اند، گفت: برای اجاره لازم است شهروندان در زمان اداری و یک روز قبل درخواست خود را ثبت کنند. 

این مقام مسئول تصریح کرد: این اتوبوس‌ها از اسکانیا و درون‌شهری هستند و علاوه بر داشتن ۴۱ صندلی برای سرنشینان، برای افراد معلول نیز قابل ‌استفاده‌اند. 

حسینی‌پور با تأکید بر این‌که مسیر حرکت اتوبوس‌ها فقط محدود به مسیرهای درون‌شهری بندرعباس است، اظهار کرد: محدوده حرکتی این اتوبوس‌ها از سمت شرق تا آرامستان و دانشگاه هرمزگان، از سمت غرب به میدان قائم (باهنر) و از سمت شمال به راه‌آهن محدود است و خارج از محدوده شهری بندرعباس تردد این اتوبوس‌ها ممنوع است.

این خبر را به اشتراک بگذارید