• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
شنبه 16 شهریور 1398
کد مطلب : 77138
+
-

زمین‌های خاکی، سهم فوتبال بشاگرد

معاون سیاسی و امنیتی فرماندار: یک میلیارد و 800 هزار تومان در سال جاری برای احداث زمین چمن بشاگرد اختصاص داده شده است

ورزش
زمین‌های خاکی، سهم فوتبال بشاگرد

 بشاگرد با جمعیت ۴۰هزار نفر و ۱۷۰روستای کوچک و بزرگ در شرق استان هرمزگان و ۲۵۰ کیلومتری بندرعباس، با توجه به وسعت و ظرفیت‌های جالب توجه همچنان در بخش‌های مختلف ورزشی نظیر زمین ورزشی مناسب در رشته‌هایی مانند فوتبال رنج می‌برد.

 به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی هرمز، شاید اغراق نباشد اگر بگوییم بشاگرد از معدود شهرستان‌هایی در کشور است که زمین فوتبال چمنی ندارد و جوانان آن همچنان در زمین‌های خاکی و غیراستاندارد فوتبال بازی می‌کنند.

 از سوی دیگر خدمات‌رسانی به بیش از ۲۵۰ روستای متراکم و کوهستانی با جاده‌های سخت و پرپیچ و خم در این شهرستان، کار رسیدگی به هریک از این روستاها را سخت و دشوار کرده است. به همین دلیل خانه‌های بیشتر روستاییان کپری بوده و به دلیل بعد مسافت و نبود جاده هموار، امکان حمل مصالح و ساخت خانه به سختی امکان‌پذیر است. 


شهرستانی که زمین چمن ندارد

معاون سیاسی و امنیتی فرماندار بشاگرد در این خصوص اظهار کرد: در کمیته برنامه‌ریزی سال جاری یک میلیارد و 800 هزار تومان برای احداث زمین چمن در شهر سردشت بشاگرد اختصاص داده شد. 

«عباس رجبی‌پور» افزود: حق جوانان بشاگردی این نیست که در زمین خاکی بازی کنند. 


بازی ۳۲ تیم ورزشی در زمین خاکی 

رئیس شورای اسلامی شهر بشاگرد نیز در این‌باره اظهار کرد: تنها شهرستانی در کشور که زمین چمن ورزشی ندارد بشاگرد است. این حداقل خواسته جوانان بشاگردی است که روی زمین چمن استاندارد بازی کنند. 

«یعقوب دادعلی‌زاده» افزود: ۳۲ تیم ورزشی در این شهرستان وجود دارد که در زمین خاکی فوتبال بازی می‌کنند و استعداد‌های زیادی در زمینه‌های مختلف ورزشی در بشاگرد وجود دارد که نیاز به دیده شدن و حمایت دارند. 

رئیس شورای اسلامی شهر بشاگرد بیان کرد: خانم «فهیمه زارعی»، بازیکن فوتسال تیم ‌ملی کشور ما نمونه‌ای از همین استعدادهاست که از دل همین زمین‌های خاکی برخاست و چه بسا اگر توجه و حمایت می‌‌شد تاکنون امثال این استعدادها شناسایی می‌شدند و در عرصه‌های کشوری صاحب افتخاراتی شده بودند. 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید