• سه شنبه 1 خرداد 1403
  • الثُّلاثَاء 13 ذی القعده 1445
  • 2024 May 21
سه شنبه 12 شهریور 1398
کد مطلب : 76653
+
-

صدای استان‌ها

صدای استان‌ها

تخریب باغ‌ها با توسعه شهرنشینی
منطقه سرحدآباد کرج در روزگاری نه چندان دور پر از باغ و درخت بود، اما با توسعه شهرنشینی و کم‌لطفی مردم و مسئولان چیز زیادی از باغ‌های آن نمانده است. باغ‌های سرحدآباد تخریب شده‌اند و تلاش برای نابودی باغ‌ها‌ی باقی مانده و تبدیل آنها ادامه دارد.
محمود ترابی از البرز

   تخریب تنها پل عابر پیاده 
تنها پل عابر پیاده واقع در بلوار والفجر یک، ابتدای خیابان فرهنگ ارومیه، رو به تخریب است. این پل از اواخر آذر سال 92 خراب شده و کارایی ندارد و با وجود پیگیری اهالی رها شده است.
غلامی از آذربایجان‌ غربی

   نصب سکو در حاشیه بلوار جانباز
فضای سبز حاشیه بلوار جانباز به‌تازگی مورد استفاده شهروندان به‌ویژه ساکنان مجتمع‌های آپارتمانی قرار گرفته است، اما فضای مناسبی برای نشستن در این محیط تعبیه نشده است. 
یک شهروند ساکن شهرک رزمندگان یزد

   خیابان‌های لامرد
رفت ‌و آمد در خیابان‌های اصلی شهرستان لامرد برای افراد سالم نیز دشوار است چه رسد به معلولان و نابینایان که نیاز به پیاده‌روهای استاندارد و مسطح دارند. علاوه بر مشکلاتی که در تردد افراد وجود دارد از نظر زیبایی شهری نیز شاهد وضع نامناسبی هستیم.
قادری از فارس 

   گرانی‌ها بیداد می‌کند
در آستانه بازگشایی مدارس هستیم و گرانی افسارگسیخته بیداد می‌کند. از مسئولان می‌خواهیم به بازار سروسامان بدهند. قشر کارمند توان خرید مایحتاج فرزندانشان را برای مدرسه رفتن ندارند.
مسعود بهی‌نیا از بندر دیلم بوشهر

   دوربرگردان عوارضی
بستن دوربرگردان کنار عوارضی اتوبان زنجان تهران رانندگان را با مشکل روبه‌رو کرده است. اگر کسی بخواهد به سمت زنجان برگردد نه تنها باید تا سه‌راه طارم برود، بلکه باید 2 بار هم عوارض پرداخت کند. 
میانجی از زنجان

این خبر را به اشتراک بگذارید