• پنج شنبه 27 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 8 ذی القعده 1445
  • 2024 May 16
سه شنبه 12 شهریور 1398
کد مطلب : 76648
+
-

استاندار گیلان معرفی شد

گیلان
استاندار گیلان معرفی شد

فرشته رضایی _ رشت - خبرنگار 

  آیین معارفه استاندار جدید گیلان با حضور وزیر کشور برگزار شد. عبدالرضا رحمانی فضلی روز گذشته (دوشنبه) در سالن همایش‌های استانداری گیلان، ارسلان زارع را به عنوان استاندار جدید معرفی و از زحمات مصطفی سالاری، استاندار قبلی، قدردانی کرد.

استاندار جدید گیلان در این جلسه اظهار کرد: با هماهنگی، همکاری و همراهی مردم و مسئولان و تلاش و پیگیری‌های مستمر برای تحقق برنامه‌ها و اهداف دولت تدبیر و امید گام برمی‌داریم و برای توسعه استان با رویکرد اقتصادی و اشتغال‌زایی از همه ظرفیت‌های انسانی و طبیعی در بخش‌های کشاورزی، صنعتی، تجارت، بازرگانی، گردشگری و خدمات بهره می‌گیریم.

ارسلان زارع با بیان این‌که گیلان ظرفیت‌های زیادی دارد و مهم‌ترین آن ظرفیت انسانی، اجتماعی و فرهنگی است، افزود: امیدافزایی، افزایش نشاط اجتماعی و تحقق برنامه‌ها و اهداف دولت در استان در دستور کار ما قرار دارد. 
وی با اشاره به لزوم تکمیل پروژه آزادراه منجیل و اتصال راه‌آهن به بنادر انزلی، کاسپین و آستارا برای تکمیل کریدور شمال به جنوب برای توسعه همه‌جانبه استان هم توضیح داد: تلاش می‌شود تا اصل شایسته‌سالاری و مشی اعتدال رئیس ‌جمهوری را در استفاده از منابع انسانی کارآمد، متدین، متخصص و مبتنی بر اندیشه‌های دولت مد نظر قرار دهیم.
وزیر کشور هم در این مراسم با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: امسال باید انتخابات را با مشارکت حداکثری در فضایی کاملا امن، با آرامش و به صورت قانونی به گونه‌ای برگزار کنیم که دشمنان در تحلیل‌های خود بازنگری کنند. یقین داریم که انتخابات امن و قانونی، منجر به مشارکت حداکثری می‌شود و پیوند و اعتماد بین مردم و حاکمیت را تحکیم می‌کند.
وی بیان کرد: همه مقدمات برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر انتخابات فراهم شده و هماهنگی‌های لازم با همه دستگاه‌ها از جمله شورای نگهبان و دستگاه‌های امنیتی و تبلیغی نیز صورت گرفته است. 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید