• چهار شنبه 2 خرداد 1403
  • الأرْبِعَاء 14 ذی القعده 1445
  • 2024 May 22
سه شنبه 12 شهریور 1398
کد مطلب : 76585
+
-

با مردم

با مردم










سینماهای مشهد فیلم مستند اکران نمی‌کنند
سینما هویزه مشهد به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین سینماهای مرکز شهر، مستند «بهارستان خانه ملت» را به بهانه نداشتن تماشاچی اکران نمی‌کند؛ درحالی‌که فیلم‌های خاص، مخاطبان خاص دارد و قرار نیست جمعیت تماشاچی فیلم زیاد باشد و ممکن است به تعداد انگشتان دست هم نرسد. این مستند که از فیلم‌های بخش سینما تجربه است، طبیعتا مخاطب خاص دارد. واقعا تا کی باید افسوس کمبودهای عمدی را بخوریم.
مسلم کرمانی از مشهد

نظافت دیوارهای داخلی واگن‌های مترو
ضمن تشکر از زحمتکشان مترو، دیوارهای داخلی واگن‌های مترو، به‌خصوص واگن‌های جدیدتر که دارای دیوارهای پلیمری سفید و آجدار هستند، کثیف و بعضاً سیاه شده‌اند که نیاز به نظافت دارند.
شهروندی متروسوار

از پلیس توقع پیگیری قاطع داریم
2ماه قبل پسرم که در بانه مشغول خدمت سربازی است، مورد زورگیری افراد ناشناس و قمه‌کشی قرار گرفت و هنوز کتفش بهبود نیافته است. با وجود اینکه شماره خودرو و مشخصات زورگیران به پلیس داده شده اما تا امروز خبری از آنها نیست. از پلیس توقع پیگیری قاطع و دستگیری مجرمانی از این دست را داریم.
مهدی‌خانی از شهریار

3‌ماه انتظار برای صدور گواهینامه رانندگی
تمدید گواهینامه که قبلا ظرف مدت یک هفته انجام می‌شد، نیازمند 3‌ماه زمان است؛ درحالی‌که پلیس با برگه رسید گواهینامه اگر شما را نگه دارد، جریمه می‌شوید. حداقل اکنون که تمدید گواهینامه مشکل است، اعتبار کارت‌ها را بیشتر کنند یا پلیس برای جریمه نکردن توجیه شود.
پروانه از تهران

بانوی سردار، سریال ارزشمندی است
ارزش و قداست سریال تلویزیونی«بانوی سردار» اگر از فیلم‌های سینمایی، مستندها و سریال‌های دفاع‌مقدس بیشتر نباشد، کمتر نیست؛ چراکه این بار فرمانده مدافعان وطن و ارزش‌های دینی، شیرزن قویدل بختیاری است که خود و سپاهش تا پای جان برای رسیدن به اهداف متعالی و عمومی استقامت می‌ورزند. بابت نمایش این سریال‌ها که اینگونه شخصیت‌های والای تاریخی را از گمنام بودن خارج می‌کند، سپاسگزاریم.
فتحی از لنده کهگیلویه و بویراحمد

تکلیف نیوجرسی‌های بلوار ارتش را مشخص کنند
از شهرداری منطقه یک تهران انتظار می‌رود، سریع‌تر تکلیف نیوجرسی‌های مانده در بلوار ارتش را که در بعضی از نقاط سبب کم‌عرض شدن معبر و در نقاطی دیگر عامل حادثه بوده و سیمای زشتی به این بلوار داده است، روشن کند.
رجبی از تهران

افزایش معنادار بیمارهای مری و معده در کردستان
مدتی است هر کسی را در کردستان می‌بینید دچار بیماری معده و مری یا سرطان‌های این قسمت است. واقعا این افزایش بیماری یکسان در بین ساکنان استان برای مسئولان معنادار نیست و نباید فکری برای آن کرد؟
نصیری از سنندج

اغلب کامیون‌های حمل زباله آلاینده‌اند
کامیون‌هایی که به‌عنوان کامیون‌های مکانیزه یا عادی اقدام به جمع‌آوری زباله‌های سطح شهر تهران می‌کنند، اغلب آلاینده‌اند به‌گونه‌ای که توقف آنها مقابل پارکینگ خانه ما باعث می‌شود بر اثر دود این کامیون‌ها، چشم، چشم را نبیند و هرکس در آن محیط باشد، به سرفه بی‌پایان بیفتد.
محمدزاده از نارمک

شهرستان مهرستان پزشک ندارد
مهرستان در سیستان و بلوچستان به‌رغم اینکه مدتی است شهرستان شده و فرمانداری و شبکه بهداشت دارد، ولی حتی یک پزشک عمومی هم ندارد. واقعا هدف از شهرستان شدن یک منطقه مگر توسعه و رونق آن نیست؟
شاهکزهی از مهرستان

قصد خرید ندارید، سوار مترو نشوید
وضعیت متروهای تهران به‌گونه‌ای شده است که می‌توان گفت اگر قصد خرید کردن ندارید، دلیلی برای سوار شدن به مترو ندارید. دیدن این میزان دستفروش در متروی تهران واقعا آسایش را سلب کرده است.
عدالتی از تهران

داروخانه‌های مخصوص هم داروهای ‌ام‌اس را ندارند
مادر من مبتلا به ‌ام اس است و چند ماهی است که داروهای ایشان را حتی در داروخانه‌های دولتی و تک‌نسخه‌ای پیدا نمی‌کنیم و گاه تا هزار برابر قیمت گران‌تر از بازار آزاد می‌خریم! واقعا چرا با جان مردم بازی می‌کنند؟
ظفری از طرشت

این خبر را به اشتراک بگذارید