• چهار شنبه 2 خرداد 1403
  • الأرْبِعَاء 14 ذی القعده 1445
  • 2024 May 22
سه شنبه 12 شهریور 1398
کد مطلب : 76581
+
-

سرقت گوشی کارگر شهرداری هنگام کار


3جوان سارق با این بهانه که احتیاج به یک تماس تلفنی فوری دارند گوشی موبایل کارگر شهرداری را از او گرفتند و سوار بر خودرویشان فرار کردند اما شهروندی وظیفه‌شناس در حمایت از این کارگر سد راه سارقان شد.
به گزارش همشهری، ظهر روز شنبه مأموران کلانتری 171شهید مصطفی خمینی هنگام گشت‌زنی در بزرگراه آزادگان، در مسیر غرب به شرق، زیر پل شهید کاظمی با خودرویی مواجه شدند که سد راه خودروی پرایدی شده بود. پیش از آنکه مأموران به بررسی ماجرا بپردازند یک کارگر شهرداری به آنها نزدیک شد و از سرقت گوشی همراهش توسط سرنشینان پراید خبر داد. او گفت: در حال آبیاری فضای سبز بودم که 2نفر با این بهانه که باید یک تماس فوری بگیرند از من خواستند گوشی‌ام را در اختیارشان بگذارم. من هم گوشی‌ام را به آنها دادم اما دوان دوان به سوی پرایدی که منتظرشان بود رفتند و سوار بر آن فرار کردند.
کارگر شهرداری ادامه داد: چون آنها گوشی‌ام را سرقت کرده بودند من هم پنجره پراید را گرفتم و درحالی‌که خودرو حرکت می‌کرد از آن آویزان شدم. آنها حدود 500متر من را در همان حالت با خود بردند و حتی یکی از آنها با چاقو به سر و دستم ضربه می‌زد تا اینکه راننده‌ای با دیدن این صحنه سد راه پراید شد و آنها را مجبور به توقف کرد.
به‌دنبال این حادثه 3متهم که بین 20تا30سال دارند دستگیر شدند و مأموران در بازرسی خودروی آنها علاوه بر کشف گوشی کارگر شهرداری، گوشی سرقتی دیگری را نیز کشف کردند. متهمان در بازجویی‌های اولیه انگیزه‌شان را از سرقت گوشی کارگر زحمتکش شهرداری به‌دست آوردن پول اعلام کردند و قصد داشتند باز هم به سرقت‌هایشان ادامه دهند تا پولدار شوند.
به گفته سرهنگ رضا اسلام‌نژاد، رئیس‌کلانتری 171شهید مصطفی خمینی متهمان در بازداشت به‌سر می‌برند و تحقیقات در این‌باره ادامه دارد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید