• چهار شنبه 2 خرداد 1403
  • الأرْبِعَاء 14 ذی القعده 1445
  • 2024 May 22
سه شنبه 12 شهریور 1398
کد مطلب : 76546
+
-

ضوابط ویژه برپایی ایستگاه صلواتی در کاشان


مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری کاشان از تدوین ضوابط ویژه ایستگاه‌های صلواتی خبر داد و گفت: برپایی ایستگاه صلواتی در خیابان‌های اصلی کاشان ممنوع است.

«محمدعلی پیراسته» در گفت‌وگو با مهر، با بیان این‌که در سال جاری همچون سال گذشته سازمان زیباسازی شهرداری کاشان مراسم‌های محرم را با آیین چاووش محرم آغاز می‌کند، اظهار کرد: در کنار این مراسم از بزرگ‌ترین پرده عزای امام حسین (ع) نیز به وسعت ۲۵۰ متر‌ مربع رونمایی می‌کنیم.
وی از نصب کتل و نماد‌های موقت ویژه ایام محرم و صفر در شهر خبر داد و افزود: آذین‌بندی با پرچم‌های سبز و سیاه در میادین و معابر سطح شهر و برپایی گالری نمایش‌های قهوه خانه‌ای در کوشک کمال‌الملک نیز از دیگر برنامه‌ها ویژه ایام محرم و صفر است.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهری شهرداری کاشان از تدوین ضوابط ویژه ایستگاه‌های صلواتی کاشان خبر داد و ابراز کرد: بر اساس مصوبه کمیسیون مربوطه در فرمانداری برپایی ایستگاه صلواتی در خیابان‌های اصلی شهر ممنوع است و نباید با استفاده از داربست این اماکن ایجاد شود. وی ضمن اشاره به وجود حال و هوای محرم و صفر در کاشان گفت: شهرداری کاشان تنها وظیفه کنترل ایجاد چایخانه‌ها و ایستگاه‌های صلواتی را بر عهده دارد و اداره تبلیغات اسلامی کاشان به عنوان متولی هیئات مذهبی کاشان بر این اماکن نظارت می‌کند.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید