• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
سه شنبه 12 شهریور 1398
کد مطلب : 76487
+
-

کشف انبار بزرگ احتکار گندم در غرب شیراز

مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس اعلام کرد: یک انبار حاوی گندم احتکارشده با همکاری سربازان گمنام امام زمان(عج) در شیراز کشف شده است.

 به گزارش تسنیم، «علی مبشری» اظهار کرد: این سوله در سامانه انبارها ثبت نشده و بررسی‌های اولیه حاکی از ارتکاب تخلف ارتکاب بود. بنابراین، مالک انبار شناسایی و بازداشت شد. 

وی با بیان این‌که پرونده فرد متخلف در مورد انبار گندم به دادگاه تعزیرات حکومتی فارس ارجاع داده شده است گفت: همچنین فرد متخلفی که در حال جابه‌جایی 35 دستگاه ماینر بازداشت شده بود از سوی تعزیرات به جریمه 13 میلیارد ریالی محکوم شده است. مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس در توضیح این پرونده گفت: این فرد متخلف در حین تردد در محورهای مواصلاتی شهرستان شیراز توسط مأموران انتظامی این شهرستان شناسایی و بازداشت شده بود. 

وی با یادآوری این‌که دستگاه‌های ماینر توسط این فرد در خودرو باری جاسازی شده بود گفت: بعد از تحقیقات در شعبه چهارم تعزیرات حکومتی استان فارس، مشخص شد که این محموله مکشوفه به طور غیرقانونی وارد کشور شده و قرار بوده از عسلویه به تهران منتقل شود. 

مبشری اضافه کرد: با توجه به محرز شدن تخلف راننده تریلی، شعبه رسیدگی‌کننده حکم ضبط ماینرهای مکشوفه و پرداخت جریمه 13 میلیارد ریالی توسط متهم را صادر کرد. 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید