• یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 11 ذی القعده 1445
  • 2024 May 19
پنج شنبه 3 اسفند 1396
کد مطلب : 7615
+
-

عکس نوشت

عکس نوشت

بفرمایید این هم صحنه‌ای از مسابقات المپیک زمستانی پیونگ چانگ که ورزشکاران اسنوبورد جوری کله معلق شده‌اند که کله معلق‌های پیش از آنها سوءتفاهم بوده.

حالا هی بگویید چرا وقتی تهران برف آمد، تا یک هفته برف و یخ کف خیابان بود؟ اگر خارجی‌ها هم همین الگو را در کشورهایشان استفاده می‌کردند، امروز با این صحنه‌ها در آوردگاه المپیک زمستانی مواجه نمی‌شدیم!

بالاخره ورزشکار نیاز به تمرین دارد دیگر، شما فکر کردید که چه؟ ما الکی تهران را با برف و یخ رها کردیم؟ خیر، نگران ورزشکارانمان در المپیک زمستانی بودیم که نکند بدون آمادگی راهی مسابقات شوند. حالا درست است فقط 4ورزشکار داشتیم و همه‌شان هم از آخر اول شدند، اما این موضوع چیزی از ارزش‌های ما کم نمی‌کند و چه بسا از دل همین زمین خوردن‌ها روی برف و یخ، کلی استعداد برای ورزش‌های زمستانی کشف شده باشد. تا بترکد چشم حسود!

 

به‌نظر شما اینجا کجا و چه خبر است؟!

گزینه الف) متروی تهران است و رئیس‌جمهور در حلقه‌ای از فروشندگان انواع کالاهای جادویی و اورجینال نصف قیمت بازار، محاصره شده است.

گزینه ب) ورزشگاه آزادی تهران است و هواداران دو تیم که نخواستند نامشان فاش شود.  با رئیس‌جمهور درباره گرانی تخمه و ساندویچ در ورزشگاه‌ها و همچنین مافیای ورود سیگار به طبقه دوم صحبت می‌کنند.

گزینه ج) چیز خاصی نیست برو عکس بعدی. شما باید حتما بدونی هرجا کجاست و چه خبره؟

گزینه د) هیچ‌کدام

 

 اگر فکر کرده‌اید شرح این عکس مربوط به سمیناری درباره فوتبال یا کلاس مربیگری‌ای چیزی است سخت در اشتباهید. اینجا مراسم چهلمین سالگرد تاسیس موزه فرش است که یک عدد کریم باقری هم در بین حضار موجود است!

اما به‌نظر شما چرا کریم را به این مراسم دعوت کرده‌اند؟ احتمالا برگزار‌کنندگان مراسم بر این باور بوده‌اند که آقا کریم هم به‌عنوان مصداقی از «قالی کرمان» باید در این جمع حاضر شود. ورزشکاری که سال‌هاست ورزش حرفه‌ای را کنار گذاشته و مربیگری را ادامه می‌دهد اما بزنیم به تخته به‌جز سبیل هایش که کمی تا قسمتی کم پشت شده، بقیه‌اش همانی که بوده هست و بلکه هم بهتر شده!

لذا جا داره از همین تریبون استفاده و به ایشان پیشنهاد کنیم زین پس به جای تبلیغ برای مسواک و خمیردندان که بی‌ربط با ایشان است، به عالم مرتبط با خودشان که همان فرش است روی آورند و در دل هوادارانشان همچون گل‌های قالی جای بگیرند. آخه خمیردندان هم شد تبلیغ؟!

 

کدام توضیح درباره این عکس صحیح است؟

گزینه الف) برج میلاد سابق است که پس از ماه‌ها کلنجار رفتن با آلودگی هوا، دیروز رخ نمایید و موجب شد تک تک کارشناسان محیط‌زیست مستقر در سطح شهر (یکیش خود شما!) با دیدن وی، بر پاکیزگی هوا اذعان داشته باشند!

گزینه ب) همه اینها فتوشاپه، هوای تهران آلوده است و لازمه مدارس شنبه و یکشنبه تعطیل باشه! این چه وضعشه ما 2هفته است تعطیل نشدیم؟ مرسی، اه.

گزینه ج) مگه داریم آسمون انقدر آبی؟ به‌نظر می‌آد غربی‌ها از برج میلاد عزیز ما کپی کردن و عکس گرفتن! بی‌تربیتای کپی کار.

گزینه د) هیچ‌کدام

این خبر را به اشتراک بگذارید