• چهار شنبه 19 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 29 شوال 1445
  • 2024 May 08
یکشنبه 10 شهریور 1398
کد مطلب : 75945
+
-

سامانه سرویس مدارس فعال شد

خبر
سامانه سرویس مدارس فعال شد

سامانه سرویس مدارس در آستانه سال تحصیلی جدید برای نام‌نویسی دانش‌آموزان در البرز فعال شد.
به گزارش ایرنا، با راه‌اندازی این سامانه امکان ثبت‌نام و تکمیل اطلاعات اولیای دانش‌آموزان متقاضی سرویس حمل‌و‌نقل دانش‌آموزی به صورت اینترنتی فراهم شد.
این اقدام نقش موثری در یکپارچه‌سازی سرویس دانش‌آموزان در استان‌ها، آسایش خاطر خانواده‌ها، ایمنی دانش‌آموزان و کاهش اعتراضات اولیا نسبت به خدمات نامناسب و نامنظم سرویس‌های دانش‌آموزی در طول سال تحصیلی، تعیین نرخ مصوب سرویس‌ها بر اساس مسافت و همچنین شناسنامه‌دار شدن فرایند سرویس دانش‌آموزان در مدارس شهری و روستایی دارد.
رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش البرز اظهار کرد: اولیای دانش‌آموزان متقاضی سرویس مدارس با مراجعه به نشانی اینترنتی سامانه سپند (irtusepand.ir) ثبت‌نام کنند.

«بهنام میرزایی» عنوان کرد: اولیا می‌توانند با استفاده از کلمه و رمز کاربری خود از بخش ورود وارد حساب کاربری شخصی شده و اطلاعات خواسته‌شده را تکمیل و تایید کنند.
به گفته وی، لینک فیلم آموزشی نحوه ثبت‌نام و تکمیل اطلاعات به آدرس https://aparat.com/v/csfnl قابل دریافت است.
میرزایی با بیان این‌که هدف از راه‌اندازی این سامانه ساماندهی حمل‌و‌نقل دانش‌آموزان مدارس با همکاری وزارتخانه‌های کشور، آموزش و پرورش و راه و شهرسازی است، عنوان کرد: این سامانه در سال ۹۷ تهیه و طراحی شد و براساس ابلاغ وزارت کشور مدارس، رانندگان و اولیای دانش‌آموزان متقاضی سرویس، باید در این سامانه ثبت‌نام کنند.
وی افزود: سالانه حدود ۲۳ هزار دانش‌آموز البرزی که بیشتر در نواحی چهارگانه آموزش و پرورش کرج هستند، برای رفت و آمد به مدارس از سرویس دانش‌آموزی استفاده می‌کنند.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید