• چهار شنبه 19 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 29 شوال 1445
  • 2024 May 08
یکشنبه 10 شهریور 1398
کد مطلب : 75933
+
-

بهسازی خطوط عابر پیاده کرج

معاون اداره حمل‌و‌نقل و ترافیک شهردار کرج: برای نخستین بار در کشور طرح آشکارسازی مسیر عابرپیاده با نورپردازی نقطه‌ای در بلوار بسیج 45 متری کاج اجرا شد

خبر
بهسازی خطوط عابر پیاده کرج

معاون اداره حمل‌و‌نقل و ترافیک شهردار کرج گفت: برای نخستین بار در کشور طرح آشکارسازی مسیر عابرپیاده با نورپردازی نقطه‌ای در بلوار بسیج (45 متری کاج) اجرا شد.
به گزارش فارس، «محمدرضا احمدی‌نژاد» خط‌کشی معابر را یکی از مهم‌ترین علائم افقی ترافیکی شهر برشمرد و گفت: خط‌های معابر به منظور آگاهی‌بخشی به رانندگان و عابران پیاده و نیز انضباط‌بخشی به تردد سواره و پیاده ترسیم می‌شود.
معاون حمل‌و‌نقل و ترافیک شهردار کرج از کمبود دید و روشنایی در گذرگاه‌های همسطح عابران پیاده به عنوان یکی از اصلی‌ترین علل بروز تصادف عابرپیاده و خودرو یاد کرد و افزود: کانالیزه کردن محل عبور عابران پیاده و ایجاد روشنایی متمایز در محل تردد از راهکارهای کاهش این نوع حوادث به شمار می‌رود.
وی رعایت حقوق عابران پیاده از سوی رانندگان را ضروری دانست و بیان کرد: معاونت حمل‌و‌نقل و ترافیک شهرداری کرج با استفاه از فناوری‌های جدید و به‌روز، زیرساخت‌های ویژه‌ای را برای تسهیل در تردد شهروندان از گذرگاه‌های عابرپیاده ایجاد کرده است. 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید