• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
چهار شنبه 6 شهریور 1398
کد مطلب : 75305
+
-

جشن عاطفه‌ها در کردستان برگزار می‌شود

مرحله نخست جشن ملی عاطفه‌ها در روزهای هفتم و هشتم شهریورماه با هدف جمع‌آوری کمک برای تحصیل دانش‌آموزان نیازمند برگزار می‌شود. به گزارش روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره)، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد کردستان عنوان کرد: با هدف تامین نیازهای تحصیلی خانواده‌های نیازمند و در آستانه بازگشایی مدارس، جشن ملی عاطفه‌ها همزمان با سراسر کشور و با شعار «بارنگ مهر رویایی را بسازیم» برگزار می‌شود. 

«هیوا رحیمی» افزود: این جشن در 2 مرحله انجام می‌شود که مرحله نخست آن هفتم شهریور با ایجاد پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی در سطح معابر همه شهرستان‌ها و روز جمعه هشتم شهریورماه در مصلی‌های نماز جمعه برگزار می‌شود. 
وی گفت: مرحله دوم این جشن نیز دهم شهریورماه و در مدارس همه شهرستان‌ها با همکاری فرهنگیان و دانش‌آموزان با هدف کمک به محصلین نیازمند همان مدارس برگزار می‌شود. 

این مسئول ادامه داد: نیکوکاران برای مشارکت در این جشن می‌توانند هم از طریق واریز وجه به شماره‌حساب ۰۱۰۱۳۴۶۸۵۶۰۰۶ بانک ملی شعبه آزادی به نام وجوه امانی و شرعی کمیته امداد امام خمینی(ره) و هم به‌صورت اهدای لوازم التحریر، پوشاک و... کمک کنند.  معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد کردستان عنوان کرد: یکی دیگر از روش‌های سریع و آسان مشارکت در این جشن پرداخت کمک به‌صورت الکترونیکی از طریق شماره‌گیری کد #۰۸۷۸۸۷۷ و یا شماره‌گیری ۰۹۶۸۸۷ از طریق گوشی تلفن همراه است.

این خبر را به اشتراک بگذارید