• پنج شنبه 27 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 8 ذی القعده 1445
  • 2024 May 16
چهار شنبه 6 شهریور 1398
کد مطلب : 75226
+
-

کمک‌هزینه ازدواج برای مددجویان فارس

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد فارس گفت: از ابتدای سال تاکنون بیش از ۳ هزار فقره جهیزیه و کمک‌هزینه ازدواج به زوج‌های تحت حمایت کمیته امداد فارس اعطا شده است. 

به گزارش تسنیم، «محمد بدری» افزود: از ابتدای سال تاکنون بیش از 3 هزار فقره جهیزیه و کمک‌هزینه ازدواج به زوج‌های تحت حمایت کمیته امداد استان فارس اعطا شده است. 
وی با بیان این‌که سال گذشته 7327 فقره جهیزیه و کمک‌هزینه ازدواج به زوج‌های جوان تحت حمایت این نهاد اعطا شد افزود: پیش‌بینی می‌شود که تا پایان سال بیش از 10 هزار فقره جهیزیه و کمک‌هزینه ازدواج به مددجویان اهدا شود. 

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد فارس با اشاره به اعطای هزار فقره جهیزیه به ارزش 12 میلیارد تومان به زوج‌های تحت حمایت کمیته امداد فارس در دهه ولایت عنوان کرد: 50 درصد اعتبار این جهیزیه‌ها از طریق خیران و 50 درصد از طریق اعتبارات جهیزیه کمیته امداد تامین شد. 

بدری با بیان این‌که همه کالاهای خریداری‌شده صددرصد ایرانی و تولید داخلی هستند خاطرنشان کرد: خوشبختانه در استان فارس صف انتظار برای دریافت جهیزیه به صفر رسیده است و هیچ زوج مددجویی در صف دریافت جهیزیه نداریم. وی با اشاره به افزایش قیمت کالاها افزود: سال گذشته، اقلام مورد نیاز برای جهیزیه نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد با 4 میلیون تومان تامین می‌شد، ولی امسال همان اقلام جهیزیه با صرف 12 میلیون تومان خریداری شده است. 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید