• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
چهار شنبه 6 شهریور 1398
کد مطلب : 75184
+
-

عامل کودک‌آزاری در رفسنجان بازداشت شد

به گفته دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رفسنجان، ناپدری کودک خردسال در این شهرستان که اقدام به آزار و اذیت این کودک کرده بود، بازداشت شد. 

به گزارش ایرنا «حسین رئیسی‌نژاد» در تشریح جزئیات انتشار کلیپی در فضای مجازی مبنی بر یک فقره کودک‌آزاری در رفسنجان افزود: در پی شکایت پدر طفل ۶ ساله مبنی بر این که توسط ناپدری‌اش مورد ضرب و جرح قرار گرفته بلافاصله دستورات قضایی لازم به مأموران پلیس جهت بررسی موضوع صادر شد. 

وی با اشاره به این‌که توجه به اهمیت موضوع پرونده به صورت ویژه و خارج از نوبت رسیدگی خواهد شد، ادامه داد: پس از مشاهده آثار جراحت روی بدن طفل، بازپرس پرونده بلافاصله نسبت به جلب متهمان، مادر و ناپدری این کودک اقدام کرد. 

رئیسی‌نژاد گفت: پس از معرفی متهمان در دادسرا مادر طفل نظر به دفاعیات ایشان فعلاً آزاد شد، اما ناپدری با توجه به وارد کردن ضرب و جرح و کندن موهای سر طفل تا انجام تحقیقات کامل بازداشت است. 

دادستان رفسنجان با بیان این‌که دستگاه قضایی با قاطعیت و به صورت ویژه به این پرونده رسیدگی خواهد کرد، افزود: تحقیقات تکمیلی در این رابطه در شعبه سوم بازپرسی دادسرای شهرستان رفسنجان ادامه دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید