• چهار شنبه 19 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 29 شوال 1445
  • 2024 May 08
چهار شنبه 6 شهریور 1398
کد مطلب : 75167
+
-

کشف محموله‌های برنج و سوخت قاچاق

با تلاش ماموران انتظامی و دریابانی هرمزگان 2 محموله بزرگ برنج و سوخت قاچاق در شهرستان‌های بندرعباس و میناب کشف و ضبط شد. 

ارزش این 2 محموله کشف‌شده بیش از ۲۶ میلیارد ریال برآورد شده است. به گزارش ایرنا، فرمانده انتظامی بندرعباس با اشاره به کشف ۲۴ تن برنج قاچاق از یک انبار در این شهرستان، گفت: ماموران انتظامی این شهرستان هنگام گشت‌زنی به یک دستگاه کامیون در حال تخلیه و بارگیری مقادیر زیادی برنج قاچاق در مقابل یک انبار مشکوک شدند و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند. 

سرهنگ «محمداسماعیل مشایخ» اظهار کرد: مأموران در محل حاضر شدند و مقدار ۲۴ تن برنج خارجی قاچاق فاقد هرگونه مدارک و مجوز گمرکی را کشف کردند. 

وی ارزش این محموله سنگین را طبق نظر کارشناسان ۱۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال عنوان کرد.  سرهنگ مشایخ بیان کرد: در همین رابطه 2 نفر متهم نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند. 

فرمانده انتظامی بندرعباس با اشاره به تاثیرهای سوء قاچاق کالا و ارز بر اقتصاد و تولید ملی، گفت: از شهروندان می‌خواهیم در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک قاچاق مراتب را برای پیگیری در اسرع وقت به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

این خبر را به اشتراک بگذارید