• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
سه شنبه 5 شهریور 1398
کد مطلب : 74959
+
-

با مردم

با مردم









 کل کوه‌های ابراهیم‌آباد طالقان ویلا شده است
کل کوه‌های ابراهیم‌آباد واقع در جاده طالقان تبدیل به ویلا شده است. از دهیار، منابع طبیعی قزوین و مسئولان آبفا تقاضا می‌شود به این موضوع ورود کنند و جلوی متخلفان را بگیرند که منابع طبیعی در حال نابودی است.
موسوی از طالقان

از شهریور سال97 منتظر خودرو هستیم
سال گذشته در شهریورماه با مبلغ 14میلیون تومان برای خرید یک دستگاه خودروی پراید ثبت‌نام کردیم. فروردین98 هم کل رقم مابه‌التفاوت را تسویه کردیم، ولی تا این لحظه خبری از تحویل ماشین نیست.
سلامت از تهران

«سیستم قطع است»، دستاویز کارمندان کم‌کار!
جمله سیستم قطع است تبدیل به دستاویزی برای کارمندان بخش‌های مختلف شده است. به هر اداره یا بانکی که می‌روید ممکن است بشنوید که سیستم قطع است؛ حتی در قوه قضاییه! با این مشکل بهتر است همه‌‌چیز کامپیوتری نشود.
زیراچی از بیرجند

مشکل نبود کارت ملی در بانک‌ها
از یک طرف از یک‌سال قبل دفاتر پیشخوان دولت کارت ملی تحویل ثبت‌نام‌کنندگان نداده‌اند و از طرف دیگر برای اخذ وجه، ثبت‌نام یا امور دیگر بدون کارت ملی نمی‌توان کاری انجام داد.
مذهبی از تهران

شهرک اندیشه اردبیل غرق در ریزگرد و غبار
شهرک اندیشه اردبیل با وزش کوچک‌ترین نسیمی به شکل شهرهای درگیر مسئله غبار و ریزگرد درمی‌آید که علت آن تخلیه مازاد مصالح ساختمانی و خاکبرداری‌های دیگر مناطق در حاشیه این شهرک است. شرایط به‌گونه‌ای شده که ساکنان دچار بیماری‌های چشمی و تنفسی شده‌اند.
وجودی از اردبیل

شهرداری غرفه‌های موقت جنب فروشگاه قدس ایجاد کند
از مسئولان تقاضا می‌کنیم در پیاده‌روی جنب فروشگاه قدس در میدان امام حسین غرفه‌های موقت برپا کنند تا هم منبع درآمدی برای شهرداری ایجاد شود و هم آن قسمت از پیاده‌رو از حالت متروکه خارج شده و از تجمع اوراق‌چی‌ها پاک شود.
تقوی از میدان امام حسین

زمین خالی آرامش سکنه شهرک فرهنگیان را گرفته است
دست‌کم 1000متر زمین‌ خالی روبه‌روی شهرک فرهنگیان در انتهای بلوار شهیدرجایی شهرری وجود دارد که برای ساکنان اسباب اذیت شده و در مواقع باد و توفان، گرد و خاک زیادی از آن بلند می‌شود. از شهرداری منطقه20 تقاضا می‌شود این زمین‌های وسیع را تبدیل به فضای سبز کند.
سماواتی از شهرری

شهر عنبران اردبیل آب ندارد
شهر تالش‌نشین عنبران از توابع نمین استان اردبیل آب ندارد. در سال92 نوبخت، معاون رئیس‌جمهور به این شهر سفر کرد و قرار شد ظرف یک‌سال شهر دارای آب شود که هنوز آن یک‌سال فرانرسیده است.
بهنود از اردبیل

مسدودی جاده اصلی شهرک سفیدار به رباط‌کریم
به‌علت عملیات عریض کردن، جاده اصلی شهرک سفیدار به رباط کریم مسدود و جاده در حال ساخت به حال خود رها شده است. از مسئولان شهری رباط‌کریم تقاضا داریم این پروژه را به پایان برسانند.
نصیرمنش از رباط‌کریم

مغازه‌های غیرقانونی رشت تخریب نشدند
تعدادی مغازه و ملک تجاری به‌صورت غیرقانونی در ورودی مسکن مهر رشت سمت چپ، ساخته شده که دادگاه حکم تخریب آنها را داده، ولی مدت‌هاست اجرای این حکم معوق مانده است.
اخوان از رشت

کوچه مرجان راه فرار از طرح ترافیک شده است
دوربین طرح ترافیک در کوچه مرجان واقع در خیابان دائمی خیابان فاطمی پایین‌تر از کوچه نصب شده و راه فراری برای ماشین‌ها از طرح ترافیک شده است. همین باعث شده امنیت جانی اهالی توسط ماشین‌هایی که با سرعت بالا قصد عبور از کوچه را دارند به خطر بیفتد و کوچه گاهی از ترافیک ماشین‌های عبوری قفل شود.
هاشمی‌نژاد از خیابان فاطمی

بدقولی‌های مسکن مهر هشتگرد ادامه دارد
بدقولی‌های مسکن مهر هشتگرد حتی بعداز تکمیل مدارک و پرداخت رقم باقیمانده باز هم ادامه دارد. گفته بودند بین یک هفته تا 10روز بعد از واریز پول، پیامک تحویل مسکن می‌آید اما اکنون می‌گویند به‌دلیل عدم‌پرداخت پول واحدها آماده تحویل نیست. هیچ تلفنی را پاسخ نمی‌دهند و حضوری هم پاسخگو نیستند
سرپرست از مالکان مسکن مهر هشتگرد

جلوی فساد سیستمی را بگیرند
چگونه است که اگر در کشورهای دیگر رئیس‌جمهور و دیگر مقامات رقمی ناچیز برای خود یا خانواده‌شان خرج کنند باید پاسخگو باشند و استعفا ‌دهند اما در ایران اسلامی هر روز می‌شنویم که فلان مفسد اقتصادی دستگیر شد! چرا سیستم را طوری طراحی نمی‌کنند که هر کسی راحت نتواند دزدی کند؟
خانقاهی از رشت

تقاطع بزرگراه رسالت به آیت زیباسازی شود
از سازمان زیباسازی شهرداری منطقه4 تقاضا داریم نسبت به زیباسازی تقاطع بزرگراه رسالت ـ چهارراه آیت اقدام کند؛ زیرا به‌دلیل مغازه‌های مخروبه‌ای که به حال خود رها شده‌اند، منظره بسیار زشتی دارد.
رنجبر از تهران

این خبر را به اشتراک بگذارید