• چهار شنبه 19 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 29 شوال 1445
  • 2024 May 08
دو شنبه 28 مرداد 1398
کد مطلب : 73509
+
-

صدای استان‌ها

   هرس درختان بلوار شاهد
قسمت پایین درختان وسط بلوار شاهد به هرس کردن نیاز دارد چون عابر پیاده اصلا به خیابان دید ندارد و هر روز یک حادثه رخ می‌دهد.
حمیدرضا هویدا از اصفهان

   کمبود تاکسی در بوشهر 
کمبود تاکسی در برخی مناطق بوشهر موجب نارضایتی اهالی شده است. همچنین بسیاری از مسیرها فاقد آسفالت هموار، خط‌‌کشی و روشنایی در شب هستند. 
مرادی از بوشهر

   ساماندهی حاشیه زنجان‌رود
طرح ساماندهی حاشیه زنجان‌رود، بین پل‌های قدیمی، که از سال ۸۲ شروع شد، بعد از گذشت ۱۶ سال هنوز نیمه‌کاره مانده است به طوری که بیشتر قسمت‌های ساخته‌شده هم تخریب شده. از مسئولان می‌خواهیم برای تکمیل آن اقدام کنند.
زرین از زنجان

   روند کند پیاده‌روسازی
پیاده‌روسازی در حد فاصل سبزه میدان تا خیابان بوعلی چند روز است آغاز شده، امابه کندی پیش می‌رود. بر این اساس مردم از عرض خیابان برای رفت‌ و آمد استفاده می‌کنند که بسیار خطرناک است.
زرآبادی از قزوین

   مشکلات آب‌رسانی در روستای وروق
اهالی روستای وروق در شهرستان آوج کمبود آب دارند. اهالی روستا معتقدند که اگر لوله‌کشی آب در این روستا انجام شود، کمبود آب تا حدودی رفع می‌شود.
مجد از مرکزی

   تعرض جاده در بلاتکلیفی 
بالاخره جاده سراب یاس تعریض می‌شود؟ مشکلات مردم این منطقه به دلیل عرض کم جاده روز به روز بیشتر و ایمنی جاده کمتر می‌شود. بالاخره تکلیف این جاده باید مشخص شود. 
دیکوند از لرستان

   باشگاهی برای بازنشستگان
بازنشسته‌ای ساکن مهرشهر هستم. مهرشهر باشگاه بدنسازی برای بازنشستگان ندارد. یک باشگاه دولتی بود که به شخص اجاره داده شده و شهریه 150 هزار تومانی تعیین کرده است.
علی کشاورز از البرز

این خبر را به اشتراک بگذارید