• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
دو شنبه 28 مرداد 1398
کد مطلب : 73456
+
-

افزایش ۲۹ درصدی شهریه مهدهای کودک تهران


معاون امور اجتماعی بهزیستی استان تهران از افزایش 29درصدی شهریه مهد‌های کودک‌ تهران خبر داد و گفت: این تصمیم در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان گرفته شده است. به گزارش ایسنا، مهشید موقر با اشاره به اینکه مهم‌ترین تخلفات اتفاق‌افتاده در مهدهای کودک استان تهران مربوط به شهریه در برخی نقاط شهرستان تهران و شمیرانات بوده است، اظهار کرد: این موضوع به‌دلیل افزایش نرخ تورم به‌خصوص افزایش اجاره‌بهاست. با وجود این در برخی نقاط شهرستان شمیرانات والدین نسبت به پرداخت شهریه بالا در قبال ارائه خدمات مطلوب رضایت دارند.
معاون امور اجتماعی بهزیستی استان تهران با بیان اینکه درصورت شکایت از موارد افزایش شهریه بیش از حد مجاز، کارشناسان مربوطه اقدامات لازم را انجام می‌دهند، تأکید کرد: بعد از بررسی کارشناسان در صورت مشاهده تخلفات، ابتدا تذکر کتبی به مهدهای مذکور داده شده  و درصورت مشاهده مکرر، مراحل نظارت بیشتر ازجمله ارائه اخطار و درج پرونده یا سایر تصمیمات اتخاذشده توسط تیم نظارت انجام می‌شود.
به گفته موقر شماره تلفن۸۸۸۷۹۵۹۴ مربوط به دفتر امور مهدهای کودک‌ استان تهران و شماره۳۰۰۰۸۵۲۰ سامانه پیامکی بازرسی اداره کل بهزیستی استان تهران است که خانواده‌ها درصورت مشاهده هرگونه تخلف می‌توانند با آن تماس بگیرند و موارد را به بهزیستی اطلاع دهند.
به گفته معاون امور اجتماعی بهزیستی استان تهران تعداد کل مهدهای کودک‌ استان تهران ۸۵۳مورد است که بیش از ۵۷هزار و ۸۰۰کودک در این مهدها در حال دریافت خدمات آموزشی و پرورشی هستند.
موقر در پاسخ به سؤالی درخصوص اجباری بودن کلاس‌های فوق‌برنامه در مهد‌های کودک اظهارکرد: شرکت در کلاس‌های فوق‌برنامه برای هیچ کودکی اجباری نیست اما این کلاس‌ها با توافق والدین در جهت تکمیل محتوای آموزشی و درنظر گرفتن مراحل رشد و تکامل کودک مفید هستند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید