• شنبه 8 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 18 شوال 1445
  • 2024 Apr 27
شنبه 26 مرداد 1398
کد مطلب : 72786
+
-

دستگیری ۵۲ سارق حرفه‌ای در اهواز

فرمانده انتظامی اهواز از دستگیری ۵۲ سارق حرفه‌ای با ۱۰۸ فقره انواع سرقت ظرف هفته گذشته در این شهرستان خبر داد. سرهنگ «محسن دالوند» در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: برای ارتقای امنیت اجتماعی، طرح پاک‌سازی نقاط آلوده و جرم‌خیز با هدف برخورد قاطعانه با سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار، فروشندگان مواد مخدر و دارندگان سلاح‌های غیرمجاز در اهواز به اجرا درآمد.

وی افزود: ماموران انتظامی با اقدامات تخصصی و اطلاعاتی ۵۲ سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار، 6 سارق مسلح و 4 خرده‌فروش مواد مخدر را شناسایی و پس از هماهنگی با مراجع قضایی در چند عملیات ضربتی و هماهنگ در مخفیگاهشان دستگیر کردند. سرهنگ دالوند گفت: ماموران انتظامی در اجرای این طرح 1226 گرم انواع مواد مخدر، تعدادی اموال سرقتی، ۲۲ قبضه سلاح شکاری غیرمجاز و 3 سلاح جنگی به همراه ۱۰۷ فشنگ شکاری و جنگی را کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی اهواز ادامه داد: متهمان دستگیرشده در تحقیقات پلیس به ۱۰۸ فقره انواع سرقت در اهواز اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی تحویل داده شدند. وی بیان کرد: در این راستا ۱۹ موتورسیکلت و ۳۵ خودروی متخلف شیشه‌دودی و بدون پلاک توقیف شدند. همچنین ۲۱ معتاد متجاهر دستگیر و به مراکز ترک اعتیاد فرستاده شدند.

این خبر را به اشتراک بگذارید