• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
شنبه 26 مرداد 1398
کد مطلب : 72774
+
-

7 هزار مسکن ‌مهر خوزستان متقاضی ندارد

مدیرکل دفتر سرمایه‌گذاری و اقتصادی مسکن وزارت راه و شهرسازی گفت: بیش از ۲۰ هزار مسکن مهر نیمه‌کاره در خوزستان وجود دارد که حدود 7 هزار واحد آن بدون متقاضی است. به گزارش مهر، «عباس فرهادیه» در جلسه شورای مسکن استان خوزستان اظهار کرد: وجود واحدهای مسکن مهر بدون متقاضی به دلیل عدم نیاز خوزستانی‌ها نیست، بلکه رشد نامناسب تورم موجب شده است تسهیلات موجود برای خرید آنها کافی نباشد.

وی با بیان این‌که ۶۵۰ میلیارد ریال برای تکمیل مسکن‌های مهر‌ نیمه‌تمام استان مورد نیاز است، افزود: با توجه به این‌که اعتبار نقدی و غیرنقدی ما ۳۴۰ میلیارد ریال است، برای تکمیل این پروژه در خوزستان ۳۱۰ میلیارد ریال کسری اعتبار خواهیم داشت.

فرهادیه به وجود لوله‌های نفت در حریم شهری اهواز اشاره کرد و گفت: وجود این لوله‌ها برنامه‌‌ریزی را برای توسعه مسکن سخت کرده است. معاون وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن نیز در این جلسه اظهار کرد: استان خوزستان از لحاظ آمار مسکن مهر نیمه‌تمام، رتبه دوم کشور را بعد از تهران دارد.

«مازیار حسینی» با تاکید بر این‌که خوزستان برای ما بسیار حائز اهمیت است، ادامه داد: از آنجا که این استان دارای آب و هوای خاصی است، هر یک روز که مسکن مهر زودتر تمام شود، به نفع همه است. وی درباره پیمانکارانی که خوب کار نمی‌کنند هم گفت: هر پیمانکاری که در یک پروژه کوتاهی کرد، نباید پروژه دیگری در استان به وی محول شود چون پول و آبروی مردم بازیچه نیست.

این خبر را به اشتراک بگذارید