• چهار شنبه 19 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 29 شوال 1445
  • 2024 May 08
شنبه 26 مرداد 1398
کد مطلب : 72778
+
-

دلالان مرغ به دادستانی معرفی می‌شوند

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری گفت: دلالان مرغ در خوزستان شناسایی و برای برخورد به دادستانی معرفی می‌شوند. «سید نوراله حسن‌زاده» در گفت‌وگو با ایرنا بیان کرد: در نشست اخیر ستاد تنظیم بازار خوزستان مصوب شد که دلالان مرغ در این استان شناسایی و نام و اطلاعات آنها برای برخورد و مقابله با اختلال در بازار مرغ به دادستانی معرفی ‌شوند.

وی با اشاره به این‌که برای برخورد با این افراد با دادستانی هماهنگی لازم انجام گرفته است، افزود: دلالان مرغ یکی از عوامل اصلی افزایش قیمت و کمبود مرغ در بازار هستند. متاسفانه برخی مرغداران نقدینگی مورد نیاز خود را از دلالان تامین می‌کنند.

حسن‌زاده گفت: در شرایط اقتصادی فعلی که مرغداری‌ها با کمبود نقدینگی روبه‌رو هستند، دلالان از این فرصت سوءاستفاده و نقدینگی یا نهاده‌های آنها را تامین می‌کنند و به این ترتیب مرغدار را به خود محتاج می‌کنند و مانع ورود مرغ به بازار
می‌شوند. وی ادامه داد: برخی مرغداران به دلیل مشکلاتی از جمله نداشتن وثیقه، امکان دریافت تهسیلات از بانک را ندارند تا نقدینگی مورد نیاز خود را تامین کنند و همین باعث شده است دلالان از آنها سوءاستفاده کنند.

این خبر را به اشتراک بگذارید